HappyWife

Større børn til højbords? Dilemma

27 indlæg i dette emne

De eneste børn, der skal med til vores bryllup, er vores egne på 6 og 2 år, og så vores nevø på 1 år. Derfor er det med børnebord ikke rigtigt et issue. Vi placerer vores egne børn ved højbordet - én ved hver af bedstemødrene, som selv har tilbudt at hjælpe; børnene sidder alligevel ikke ret længe. Vi tager noget legetøj, tegnegrej og dvd med og laver børnerum i lokalet ved siden f festlokalet. Det sidste er mest for at vi har et sted til dem at sove når de bliver trætte:-) Vores datter på 2 kan sagtens lege sammen med vores nevø (de hygger sig meget sammen) i et hjørne af festlokalet, hvor vi/vores forældre osv. samtidig kan holde lidt øje med dem. Vores søn får sin tablet med, så er han beskæftiget. Han er vildt god til at underholde sig selv, og får selvfølgelig også noget legetøj med.

Det er meningen, at vi primært skal være brudepar den dag, men vi ER altså også stadig forældre, og vi ville ikke undvære at have børnene med. Det med at bedstemødrene sidder ved børnene og hjælper dem, var min svigermors forslag (Jeg har verdens bedste svigermor), så vi kunne slippe for at skære ud/øse op/tørre næser/blive klistret ind i sovs, men samtidig have børnene tæt på.

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Børnene kender vel heller ikke forskel på at sidde 'til højbords' og så luge ved siden af? Mine ville da foretrække at sidde med fætre og kusiner fremfor hos far og mor... Kunne I ikke lave børnebprdet ekstra festligt - 7-8årige er da vilde med gøjl, hehe, lange sugerør og knæklys :-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer