Sign in to follow this  
Followers 0
EaCathrine

Boudoir Aalborg/Aarhus?

3 posts in this topic

Er der nogen som kender til eller har erfaring med nogle der kan lave boudoir billeder i Aalborg eller Århus? (Bor i Aalborg men kan godt tage lidt længere væk for det).

Jeg har længe været i tvivl om jeg ville det, især fordi jeg har synes det var meget dyrt det jeg lige har hørt om fra abdre (fx Tina Liv).

Men nu har jeg altså besluttet at det skal være morgengaven, men jeg synes det er ret uoverskueligt at finde det rigtige, så håber der er nogen som kan hjælpe med nogle navne jeg kan kigge på? :)

0

Annonce ♥

Hej EaCathrine

Lige til info: Memorable (som jeg kun har hørt godt om) søger en kvinde til en boudoir session - helt gratis - men det inkluderer at de må bruge billederne til at reklamere med (hvilket kræver sin kvinde at sige ja til :wink: ).

Det er ikke sikkert at det er noget for dig, men så kan det være at en anden kan få gavn af det.

0

Tak for svar. Jeg har set det, da vi skal have Lea fra memorable som fotograf til brylluppet.

Men hun har vist fundet dem hun skal bruge til det. jeg har overvejet om hun stadig kan gøre det,

men hun skal jo først til at i gang med at prøve boudoir med de folk hun har fundet nu, så derfor kigger jeg lidt efter noget andet :)

0