Rosedalin

JUHUUU så er maden på plads

11 indlæg i dette emne

Vi var i går ude og snakke menu med den kok vi har planer om at bruge til vores bryllup.

Det gik bare over al forventning :cheerleader3: Vi ville gerne have et bryllup hvor der ikke bliver serveret suppe,steg og is, der må gerne være mere end 4 retter men IKKE buffet, da vi bliver omkring 70 pers.

Gunnar, kom så med den GENIALE idé at vi kunne lave 3 forskellige forretter (3 slags fisk) og servere dem på engang, ikke som portionsanretning, men som små lækre anretninger på 3 forskellige "fade" som så bliver sat på hvert bord (runde borde), så kan folk selv ta´ hvad de vil have og får smagt en masse forskelligt. Samtidigt blive det på den måde meget afslappet, og folk ved bordene får snakket med hinanden på en helt anden måde :super:

Det samme går vi så med en mellem ret, som bliver 3 forskellige salater med hj bagt brød.

Igen 3 slags hovedret, her bliver der lavet rådyr på 3 forskellige måder.

Og som dessert bliver der lavet 2 slags dessert og der bliver også serveret 2 slags oste.

Så alt i alt kommer vi op på 13 forskellige anretninger.. Men det bliver ikke sådan noget stift noget, men meget afslappet og sådan lidt "tapas" agtigt og afslappet. Det er bare SÅ meget os, nu kan de næste 11 mdr godt gå :-)

HÆHÆ måtte lige det min glæde med jer :blink::)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Det lyder som en rigtig god ide - jeg fik gjort noget lignende da jeg benyttede mig af Hjortshøj Part Service - og det virkede som en rigtig god ide. Som du selv siger, så giver det en meget afslappende stemning - og så slipper man også for, at folk "brokker" sig over maden. Der er jo altid de mennesker som ikke får nok, og dem der får for meget - så går det ligesom op :-)

Synes det lyder som en rigtig sød ide, at forsætte det igennem hele brylluppet. Er vil med tapas - men mest pga. den stemning man får hvilket I jo opnår ved at gøre det på denne måde.

Hilsen Lisbeth

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer