Hepo

Søger porcelæn til vintage-tema

13 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Som Camilla siger ville jeg gå på loppemarkeder. Genbrugsbutikker og lignende butikker kan også have en del af den slags. I hvert fald de traditionelle genbrugsbutikker som jeg kender... De har altid en masse af den slags stående :-)

0

Del dette indlæg

Loppemarkeder og genbrugsbutikker i Jylland ;) Du kan evt også være heldig at finde billige stel på dba. Vi overvejede det også først, men opgav da alt bliver solgt så dyrt her i Københavns området. De ville have 20-30kr pr tallerken alle steder.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor i landet bor du henne?

Jeg kender flere gode steder i østjylland (århus området)

Og i Aalborg..

Men eller så som de andre også skriver loppemarkeder og genbrug.

Ikke små antik butikker det er ALT for dyrt.

Du kan ofte hvis det ikke er hele stel få sådan en tallerken til et par kroner eller 5.

Held og lykke med jagten.

Jeg skal forresten også selv igang, jeg har en plan om at finde forskelligt stel til hvert rundbord:)

0

Del dette indlæg

Tusind tak jeg var også på de tanker en anden ting hvad dælen gør man af det, når festen er overstået, jeg har ikke særlig meget lyst til at beholde det?

Så sælger man det da bare, eller giver det væk :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mener faktisk også der var en (var det Rose?) der lånte/lejede alt fra en lokal genbrugsbutik.... Eller du kan måske lave en aftale om at du kan sælge det tilbage igen bagefter

Redigeret af Camilla_krøier
0

Del dette indlæg

Tusind tak jeg var også på de tanker en anden ting hvad dælen gør man af det, når festen er overstået, jeg har ikke særlig meget lyst til at beholde det?

Hvis du er heldig kan du låne - eller om noget leje det hos en genbrugsmand :) Kræver selvfølgelig det er en som har en del, men det burde også være muligt at finde :)

Vi lånte gammelt skåle/vanddkander/salt-peberbøsser/isasiater/the/kaffe/kage stel til 82 mennesker hos den lokale genbrugsmand :loveshower: Var super hyggeligt og den fantastisk søde mand var bare glad for at få det vasket :loveshower:

Mener faktisk også der var en (var det Rose?) der lånte/lejede alt fra en lokal genbrugsbutik.... Eller du kan måske lave en aftale om at du kan sælge det tilbage igen bagefter

Det er mig ja :)

Noget af det vi lånte:

2ujgwmg.png

Redigeret af Rose90
0

Del dette indlæg

Hvis du er heldig kan du låne - eller om noget leje det hos en genbrugsmand :) Kræver selvfølgelig det er en som har en del, men det burde også være muligt at finde :)

Vi lånte gammelt the/kaffe/kage stel til 82 mennesker hos den lokale genbrugsmand :loveshower: Var super hyggeligt :loveshower:

Ja jeg mente nok det var dig :-D

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi lånte gammelt the/kaffe/kage stel til 82 mennesker hos den lokale genbrugsmand :loveshower: Var super hyggeligt :loveshower:

Ja jeg mente nok det var dig :-D

Haha det er altså godt husket :D

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer