Malu82

Erfaringer med Glamour brudekjoler i Odense/Vejle søges

10 posts in this topic

Jeg skal nok til lagersalg hos Lilly i Vejle til okt og nu vi alligevel skal over broen tænker jeg det kunne være smart lige at smide endnu et kjolebesøg ind på dagen. Jeg er på et stramt budget så kjolen skal helst ikke koste mere end 3500 eksl tilretning. Er faldet over Glamour brudekjoler som har butik på i Vejle og Odense og skriver selv at de er en kæmpe butik og med mange udsalgskjoler. På trustpilot er der kun to anmeldelser som giver 3 og 4 stjerner. De skriver begge at oplevelsen i selve butikken var god men at selve tilretningen haltede. Det sidste vil jeg så ikke benytte mig af da jeg vil finde en skrædder i nærheden af hvor jeg bor.

Men nogen som kender butikken? Eller andre butikker i nærheden af Vejle, Kolding, Odense som har billige kjoler til max 3500 og i store størrelser. Er ca en str 48...

0

Annonce ♥

Har været inde i den i Odense .... :loveshower::loveshower: godt nok ikke for at prøve kjoler, men for at få inspiration, fik en fantastisk service :loveshower::loveshower: og skal uden tvivl ind på prøve kjoler der når tid er, :loveshower::loveshower: har derudover kun hørt godt om stedet :7himmel:

0

Ih det er jeg glad for at høre :-) Så ryger den nok på listen over steder jeg skal ind og kigge :-)

0

Der sker jo ikke noget ved at kigge. Jeg gik relativt hurtigt igen, og jeg syntes de er meget spøjse derinde hehe. Men det er jo smag og behag. De kjoler jeg blev præsenteret for kostede 8000+ ca.

0

Annonce ♥

Jeg må altså lige lægge et godt ord ind for Panayotis i Vejle! De har super service og ret stort udvalg i de store str. Jeg prøvede omkring otte kjoler og det havde jeg slet ikke troet muligt. :) Men hvor mange tilbudskjoler de har, ved jeg desværre ikke.

0

Jeg må altså lige lægge et godt ord ind for Panayotis i Vejle! De har super service og ret stort udvalg i de store str. Jeg prøvede omkring otte kjoler og det havde jeg slet ikke troet muligt. :) Men hvor mange tilbudskjoler de har, ved jeg desværre ikke.

Ja jeg har kun hørt godt om Panayotis i Vejle. Men tror slet ikke de har nogen priser i vores prisleje desværre...

0

Panayotis har et par weekender om året, hvor de har temmelig store rabatter. Jeg fik selv 40 procent på min kjole :) De har i hvert fald super service derinde!

Derudover, så må jeg sige...Glamour brudekjoler i Vejle...eksisterer ikke! Jeg gik en tur på Vestergade så sent som i går, og der er simpelthen ingen butik! Der lå en brudekjolebutik der for et par år siden, men den måtte lukke - jeg tænker lidt på, om det var Glamour, der så bare ikke har opdateret deres hjemmeside siden???

0

Da jeg skulle finde kjole for ca 6 mdr siden var jeg i Glamour Odense og jeg syntes ikke om den. Man må ikke tage billeder af sig selv, da de er mange for man vil kopierer deres design. Jeg vil gerne have en slags scrab bog over alle oplevelser incl finde brudekjole, og det kunne jeg så ikke få derinde. Derud over virker de utrolig snobbede og jeg følte mig bare ikke særlig velkommen.

Derimod Panayotas i Vejle, er bare en fantastisk butik :) Sødt personale og virkelig god service, også for ens medshoppere, der blev serveret kaffe osv, og masser af tid. Følte mig virkelig hjemme der

0

Annonce ♥

Panayotis har også prisgaranti - de skilter bare ikke med det. Kan du finde din kjole et andet sted til en mindre pris, så matcher de den pris.

Jeg fandt min kjole i Panayotis, og jeg vil også sige, at de er så fantastiske derinde med betjening og service - dog halter prisen altså lidt meget, de tager meget mere for alt. Så da min kjole kostede 9900 kr., ville jeg godt lige tænke over det, for det er da mange penge, og skulle være sikker.

Da jeg var i Tønder ved Askepot og Valentino efterfølgende, fordi der var en anden kjole jeg var lun på, der havde de "min" kjole også. Prøvede den, var solgt, og prisen var så 3700 kr. mindre end ved Panayotis. Så købte den der, fordi jeg kendte ikke deres prisgaranti på det tidspunkt. Men havde jeg vidst det, så havde jeg købt den ved Panayotis.

0

Tak for alle jeres svar. Min ene søns farmor bor i Odense. Så jeg tror lige jeg også hører hende ad. Ellers dropper vi dem.

Jeg vil super gerne i Panayotis i Vejle. Men selv med udsalg, tilbud osv så tror jeg simpelthen ikke at de har kjoler til under 3500 og medmindre vi vinder i Lotto så får vi simpelthen ikke råd til mere... Men jeg kan jo altid ringe og spørge eller sende en mail...

0