Majapigen87

Gæstebog - hvad gør man?

13 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Til vores bryllup var der nogle der havde lavet en postkasse (som en rigtig postkasse) der var ca 50cm høj, og så kunne vores gæster "poste" beskeder til os. Vi åbnede og læste dem på vores 1års bryllupsdag

0

Del dette indlæg

Jeg har tænkt mig at lave denne her: http://www.prettychicblog.dk/2010/07/bryllup-diy-forarsbryllup/

Sys det er en sød og anderledes ide som jeg godt kan lide og så er den nem at lave :-)

Man skal scrole næsten ned i bunden og så er det det sidste billede :-)

0

Del dette indlæg

Vi har faktisk 2, en helt traditionel hvor jeg gør plads til at billederne fra vores fotovæg kan sættes ind og så et alternativ til fingeraftrykstræet, en ramme med åben top og små træhjerter hvor folk skriver deres navn på og dumper ned i rammen, efter brylluppet sætter jeg toppen på og så kan den komme op og hænge i vores gæsteværelse...

Nederste billede er inspirationen

post-72085-0-50862800-1408448434_thumb.j

post-72085-0-77503400-1408448511_thumb.j

post-72085-0-97668900-1408448557_thumb.j

post-72085-0-37335600-1408448612_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores gæstebog består af små lapper som vores gæster kan skrive hilsner på.

Efter brylluppet laver vi en fotobog fra CEWE, og lader nogle sider være blanke, så jeg kan klistre hilsnerne ind.

Jeg kan godt lide at have tingene samlet, så det er derfor at jeg ikke ønsker en separat gæstebog.

0

Del dette indlæg

Jeg forventer ikke at vi skal have en gæstebog - Mest fordi at jeg aldrig synes at den bliver brugt, og så ender man bare med en halvtom bog - En anden ting er at jeg nok tvivler på, at jeg ville få taget bogen frem og reelt kigget i den så snart brylluppet er lidt på afstand..

MEN nu så jeg jo lige Camillas super fine ramme med træhjerter! Og den idé er jeg helt vildt med! Det kunne sagtens være at vi gjorde det istedet :)

0

Del dette indlæg

Min farmor og farfar havde en gæstebog der har fulgt dem så de har hilsner fra alle større fester...deres bryllup, deres drenges dåb og konfirmation, deres kobberbryllup, min dåb og alle runde fødselsdage...vi har desværre ikke min farmor mere, men min farfar bruger den stadig og på den måde er det blevet mere end en gæstebog...den fortæller vores families historie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lavet en gæstebog klar, men jeg har også lavet et bryllupstræ printet på A3, hvor gæsterne skal sætte fingertryk med grøn farve, så det kommer til at ligne blade på træerne. Og så skal de skrive navn ved træets fod. Den ville jeg så efterfølgende hænge i ramme.

0

Del dette indlæg

Jeg er totalt forelsket i denne jeg har fundet på etsy, men synes 800-1000 kr er meget i forhold til vores budget.

https://www.etsy.com/dk-en/listing/152014341/custom-wedding-guest-book-alternative-3d?

Alternativt har jeg også tænkt på den som Camilla_krøjer har.

Har du selv 'bikset' den sammen Camilla?

0

Del dette indlæg

Jeg er totalt forelsket i denne jeg har fundet på etsy, men synes 800-1000 kr er meget i forhold til vores budget.

https://www.etsy.com/dk-en/listing/152014341/custom-wedding-guest-book-alternative-3d?

Nej jeg har fået en rammemand til at lave den ud fra et par inspirationsbilleder så det er professionelt lavet

0

Del dette indlæg

Nej jeg har fået en rammemand til at lave den ud fra et par inspirationsbilleder så det er professionelt lavet
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer