Luiiise

Askepot og Valentino priser?

10 posts in this topic

Hej B2Bs :loveshower:

Jeg skal ned og prøve kjole i Askepot og Valentino d. 6 september.

Men kan ikke finde ud af priserne der nede?

Det er far og mor der betaler, men vil stadig gerne have en fornemmelse af det.

Hvad kostede den du købte/prøvede der nede? :)

0

Annonce ♥

Alt mellem 1500 og langt op efter. Jeg synes de har fornuftige priser

0

Synes også de har fornuftige priser. Det kommer helt an på hvad man vil have og tit har de også udsalg dernede.

Jeg har givet 8.100 for min inkl. et sjal i svanedun. For evt. tilretning tager de 300 kr. pr. time og min skulle tilrettes lidt, men ved ikke lige hvad prisen kommer til at løbe op i. Finder jeg ud af når jeg skal derned igen d. 26 september.

0

tak begge to :loveshower:

uh jeg glæder mig sådan :shopping::shopping:

0

Annonce ♥

De har simpelthen så mange kjoler - og derfor også mange prisklasser. Jeg gav dem et max. På 7000kr. - kjolen kostede 11800 k. Men ville gerne sælge den for 7000kr. Så selvom de giver dig en kjole på som har en høj pris, kan det sagtens være at kan finde på at skære lidt i prisen. Men overvej hjemmefra hvad din maxpris er.

I øvrigt så glæd dig - de er super kompetente til at finde de helt rigtig kjoler frem :-) og generelt bare en god service

0

Glææææd dig! Købte min drømme-kjole i februar med flot rabat og har netop igår været nede ved skrædderen mhp tilretning... Både personale og skrædder er fantastiske:-)

ANWRA/Annemette - hvis du læser dette....vi skal giftes samme dag og skal begge til "fitting" igen d. 26/9.... Pudsigt:-) Har du mon et billede af af dit svaneduns-sjal?

Vh Betina

0

Hej Fjorten / Betina

Ejj hvor pudsigt at vi begge skal giftes samme dag og ned til tilretning igen d. 26/9 :)

Jeg vedhæfter da lige et billede af mig i kjolen hvor jeg har svaneduns-sjalet på, fra første gang jeg var dernede i Marts, hvor jeg valgte kjolen.

Mvh.
Annemette
0

Flot, så havde den ikke lige vedhæftet filen, da den var for stor. Nu prøver jeg bare lige igen :)

post-72384-0-64809400-1410341337_thumb.j

0

Annonce ♥

Og så blev det vidst også uploadet i en stor version, selvom det ikke lige så sådan ud på computeren. Der er blevet zoomet godt :blink:

Men nu kan du i hvert fald se sjalet :biggrin:

0

Eeiiijjj, hvor er det flot! Smuk farve!!

Jeg har blondeærmer på min kjole, så ved ikke om det vil skære ærmet forkert af? Bum bum...har flere løsninger, men syns næsten jeg kan blive ved med at handle ind;-)

1 - som i ÉN måned tilbage idag!!!:-)

0