SofieThielke

Solist i Jylland

6 posts in this topic

Hej alle skønne B2B og lykkelige gifte :c166:

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at få en solist ud (enten i kirken eller under middagen) til at synge vores sang (Sort Sol - Let Your Fingers Do The Walking), så jeg ville høre, om der er nogen som I kan anbefale? Gerne til en overkommelig pris, da jeg ikke er lavet af penge og brylluppet nærmest ripper mig :biggrin: Jeg kunne nok bedst tænke mig en mandlig solist.. Men man har jo et standpunkt til man tager et nyt :)

0

Annonce ♥

Jeg kan se du skal giftes i Silkeborg, så hvad med at spørge på Performers House eller Silkeborg Højskole?

Husk at tænke på akkompagnement - skal han selv spille til eller har du en cd/mp3 fil med musikken? Og hvad med mikrofon, højtalere og PA-anlæg, skal det bruges?

Rigtig smuk sang i øvrigt :) Jeg stiller gerne mit talent til rådighed, hvis du ikke kan finde en sprød mandestemme.

0

Det må Daniel Holm klart være den oplagte til det! Han blev bl.a. valgt af Steen Jørgensen fra Sort Sol til hans hold i 1. sæson af "Voice".

Daniel er desuden en af mine gode venner, og jeg ved at hans priser er meget fair. Prøv at hør ham ad. :-)

Link til hans profil: http://eventzonen.dk/danielholm

0

Annonce ♥

Jeg kan se du skal giftes i Silkeborg, så hvad med at spørge på Performers House eller Silkeborg Højskole?

Husk at tænke på akkompagnement - skal han selv spille til eller har du en cd/mp3 fil med musikken? Og hvad med mikrofon, højtalere og PA-anlæg, skal det bruges?

Rigtig smuk sang i øvrigt :) Jeg stiller gerne mit talent til rådighed, hvis du ikke kan finde en sprød mandestemme.

Jeg vil da meget gerne høre dig synge sangen, hvis det er? :-) Har fået et tilbud fra Daniel Holm, men overvejer det lige..

Tror også det vil kunne lyde godt med den rette kvindestemme :)

0