Miss marylin

Billige lokaler

15 indlæg i dette emne

Hej er der nogen der kan anbefale nogen billige selskabslokaler? Må også gerne være medborgerhus/forsamlingshus :)

Vi bor i Hellerup så gerne i nærheden, det skal være til ca 60 mennesker og vi vil gerne selv medbringe mad og drikke

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ishøj Forsamlingshus er et glimrende sted til en bryllups ja. Det samme med Herstedvester og Herstedøster. Men bevæger man sig den vej ud har Odd Fellow også lokaler i Glostrup som er ganske udmærkede til formålet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gav 5500 for leje af stedet og lokaler fra fredag til søndag... Så kommer prisen på værelser oveni, dette betalte vores gæster dog selv :)

Du kan se billeder i min planlægningstråd hvis du har lyst ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder godt nok mærkeligt det du siger om Havarthigården. Jeg har været deroppe mange gange men for en del år siden var jeg deroppe hvor festen startede meget tidligt fordi festerne derooppe skulle slutte meget tidligt, hvilket var nyt for mig. Jeg blev så booket derop til forrige år af et par som jeg havde spillet bryllup for, for sådan ca. 8 år siden. . :) Jeg nævner selvfølgelig det med sluttidspunktet for dem og de siger at det har de ikke hørt noget om. Der var to selskaber deroppe den aften. Det andet selskab lukkede selvfølgelig ned før "vores" som kørte igennem til kl. 4 om morgenen. Derfor troede jeg faktisk at de var gået bort fra det med det tidlige sluttidspunkt.

Æv - beklager hvis det var mig der fik dig/jer "lokket" derop. Det er ellers et rigtig godt sted. Langt de fleste steder hvor I bare lejer lokalerne er I helt jeres egen herre og bestemmer selv sluttidspunkt men selvfølgelig kan der være nogle restriktioner i forhold til naboer og støj.

Måske ikke lige i nærheden men lidt uden for Hillerød. Nøddebro Kro kunne også være en mulighed. Det er ikke som navnet antyder en kro men lokaler I lejer. De er ikke tip top moderne men hyggelige.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer