IsabellPedersen

Pnina Tornai?

10 indlæg i dette emne

Jeg er helt ny i det her bryllups virvar, og må derfor lige forhøre mig om det overhovedet er muligt at købe Pnina Tornai brudekjoler herhjemme i Danmark?

Jeg har nu søgt og søgt på nettet, men kan simpelthen ikke finde noget.. :(

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil tro de kun kan købes de steder listet på hjemmesiden: http://www.pninatornai.com/?categoryId=23373

Mener de bliver solgt for noget der svarer til 50.000-10.000 kr i Say yes to the dress, så tør slet ikke tænke på, hvad de ville koste i Dk med told og moms oven i :blink: Men flotte er de!

0

Del dette indlæg

Der er en butik i Jylland der har fået kleinfeld kjoler, mener også de har fået nogen af hendes kjoler hjem.

Mener det er Panayotis i vejle der har dem, men ville ringe og hører hos dem, for deres hjemmeside er mildest talt elendig efter min mening.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay, tusind tak. Ja, jeg har kigget på deres hjemmeside og synes virkelig heller ikke den er særlig god :( Så ja jeg må ringe derud.

0

Del dette indlæg

Min brudekjole var en Pnina Tornai :loveshower:

Jeg købte den brugt (den var brugt i meget få timer), og måtte en tur til Berlin for at hente den. Hende jeg købte den af, havde været i Israel og købe den, da den kun normalt sælges der og i Kleinfeld New York.

Og ja prisen taler vi ikke højt om. Man skal være forberedt på, at det er et helt andet niveau end man kender til herhjemme i DK.

Jeg fandt min kjole på denne side: http://www.preownedweddingdresses.com/dresses/by-designer/Pnina-Tornai-wedding-dresses.html

Billeder af mine smukke kjole (desværre er vores fotograf noget langsom i det :td: så disse er taget af familien/venner)

post-56581-0-16308400-1412841481_thumb.j

post-56581-0-04526800-1412841544_thumb.j

post-56581-0-76332200-1412841667_thumb.j

0

Del dette indlæg

Hej tittemus

Jeg har været vild med den kjole, i så mange år! Jeg har altid sagt til mig selv at den kjole skulle jeg have, den dag jeg skulle giftes... Jeg skal snart giftes, vil så gerne have den kjole. Har været inde på den hjemmeside du har linket, der koster den 65 tusind, det synes jeg er for meget. Ville høre om du solgte din? Hvad gav du for den?

Knus Lina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej linda12

Beklager har ikke set din besvarelse. Er stort set aldrig herinde mere, og har ikke fået besked om der var besvarelse på tråden.

Kan se at du er blevet gift, så det er nok ikke så relevant mere, men ja kjolen er meget dyr. Jeg har stadigvæk min kjole, og har ikke rigtig overvejet om jeg vil sælge den, men prisklassen vil også være høj, så det er de færreste der vil give dette for en brudekjole.

0

Del dette indlæg

Von Barner Bride forhandler et par kjoler af dette mærke, men langtfra en hel kollektion.

Ved godt at det er et gammelt indlæg men dette er ment som en service, hvis andre nye kommende brude leder efter en Pnina Tornai kjole, som de tilfældigvis har hos Von Barner.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥