Chris27

Brunch - hvor meget

5 indlæg i dette emne

Hej,

Er der nogen af Jer, som selv har stået for brunch?

Vi har netop fået et tilbud på brunch til 60 mennesker 85kr pr. kuvert og 150kr i timen til personale. Det er lidt over 6.000kr. Det hele løber op.

Men kan ikk finde ud af det kan betale sig at betale for personale, men selv sørger for indkøb til brunchen?!

Er der nogen af Jer, der har erfaring med dette?

Puha det er dyrt at blive gift, men vi glæder os ;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil sige det kommer meget an på hvor det er og ikke mindst hvilke råvare de bruger.... Jeg er alt andet end fan af de der æg på dunk, rullebacon, juice koncentrat osv og så vil jeg heller handle ind selv og vide at det er ok.... Hvis kvaliteten er god så synes jeg 85/person er rimeligt alt efter hvad der indgår, altså om det kun er brød og pålæg eller om der også er pandekager, frugt, yoghurt osv osv..... Jeg er mega morgenmads/brunch menneske så det er et vigtigt punkt for mig....

0

Del dette indlæg

Hun er en ældre frue, så tror bestemt at det er ok kvalitet.

Det er juice, the og kaffe.

Æg og bacon.

2 slags hjemmelavede marmelade.

Skinke og ost.

Rugbrød og brød fra bageren.

Yoghurt med ristede nødder og hjemmelavede hindbær/brombær ting.

Spegepølse.

Frugt.

Tilberedning og oprydning til ca. 60 mennesker.

0

Del dette indlæg

Vi fik brunch fra samme kok, der lavede vores aftensmad - Rickys køkken. Jeg kan ikke huske det hele, men det var noget ala

Hj bagt brød

Blødkogte æg med rejer

Bacon og cocktail pølser

Chokolade croissanter

Panna cotta med bær

Mini rabarber kager

En masse forskellig ost og kødpålæg

Hj lavet nutella

Noget kartoffel halløj

Hj lavet marmelade

Amerikanske pandekager

Små frikadeller

Og der var RIGELIGT!! Vi spiste af det i flere dage efter, det var SÅ lækkert det hele. Vi fik det for 95kr pr kuvert, men tror vi fik en ekstra god pris fordi vi også bestilte mad til receptionen og aftensmad fra samme sted.

Derudover havde vi to serveringspiger fra kl 8-13 (morgenmad var fra 10-11.30). Vi overvejede også først om vi selv skulle arrangere morgenmaden og/eller vi bare selv skulle rette det an og rydde op, men vi var LYKKELIGE for at have nogen til det hele. Vi var så trætte søndag og vi skulle også rydde lokalet op, der skulle overdrages kl 13. Synes i forvejen det var stressende og sad kun ned til morgenmad 20 min.

Vores brunch var super lækker, men der var alt for meget. Man behøver slet ikke så meget til tømmermændsramte mennesker :lol: Og jeg vil anbefale at I ikke selv står for det. Men selvfølgelig kan det lade sig gøre, hvis det er det man vil. Tror jeg var død af stress, hvis jeg skulle have bagt boller til 82 mennesker i tiden op til - havde i forvejen sat svigermor til at bage 200 pølsehorn og pizza snegle og veninderne til at bage kager og i min familie bager man ikke :lol: Men hvis man kan få hjælp er det nok ikke så slemt.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes du skal slå til. Det er faktisk ret billig, taget i betragtning at du ikke selv skal løfte en finger og hvad i får. Jeg er sikker på at du vil prise dig lykkelig for, at du har fået nogen til at stå for det så i selv kan slappe af og nyde jeres gæster og hinanden.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer