BettinaLH

Stoleovertræk?

8 posts in this topic

Hejsa

jeg/vi er helt nye herinde, men vi må jo starte et sted, vi vil prøve at holde vores bryllup her den 2 Maj 2015 så økonomisk som muligt, derfor har vi lejet vores fælles lokale her i boligforeningen. Men stolen er virkelig grimme. og derfor været inde og kigge på overtræk med sløjfe til stolene, Men syndes det er svært. Nogle der kender nogle gode og billige steder?

og hvad er jeres erfaring med det? er det til for meget besvær?

Hilsen Bettina/Stefan

0

Annonce ♥

Jeg synes det blev meget dyrt uanset hvad, så vi droppede det :)

0

Man lægger jo ikke mærke til stolene, når man først sidder ned.. Det skulle da lige være, hvis de har en virkelig i øjnefaldende farve. Har du et billede af dem?

0

Har desværre ikke et billede af dem. Men de er 70'er Orange.

0

Annonce ♥

Alternativt kan man drapere ikea lagner over, det løber jo stadig op, men det kan være billiger end at leje eller købe "rigtige" især hvis du kan finde dem brugt

0

hej,

jeg står i samme dilemma, men jeg har tænkt at leje hos dem der på facebook hedder Asianevent planner.

0

Vi havde et vennepar der holdte fest sidste år, og de var heller ikke glade for stolene i lokalet, så de valgte faktisk at leje nye stole. og dem sad man altså godt på, så det var meget rart at de havde gjort det.

Og jeg tror faktisk at det nogen gange kan blive samme beløb, men har ikke undersøgt det nærmere.

0

Vi må undersøge det nærmer. Har også snakket om at tage nogle Orange blomster med i pynten også måske.

0

Annonce ♥