Marie E

Hvorfor er det så svært at svarer? Fotografer .....

24 indlæg i dette emne

Hej

Nu ved jeg godt der er pæn laaang tid til det er vores tur til at stå ved altret, MEN nu har jeg skrevet til flere fotografer for at hører priser mv og den dur, men der er bare ingen der gider at gi svar tilbage :pokey: hvilket jeg synes er en kende ringe, når man står som evt potentiel kunde.... :(

Synes simpelthen bare det er lidt af en jungle og vil gerne ha nogle fantastiske billeder hvor vi kan mindes dagen, uden at det ligger i et prisleje af 16-20.000 kr for det siger budgettet ganske enkelt ret meget nej tak til så det med at ha en heldags fotograf, er jo ligesom hurtigt røget af listen, men ønsker at vi kan få taget nogle fantastiske billeder ved/ i kirken og location.....

undskyld mit lidt af et opstød ...men ja synes bare man godt kunne svarer tilbage

Redigeret af Marie E
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Utroligt du ikke har hørt fra nogen af dem! Hvor længe har du ventet? Og har du tjekket om de kan være røget i dit spam/junk filter

ja har tjekket alt og det er op til en md siden jeg kontaktet dem, nogle er så kun 14 dage siden, men alligevel

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da også helt skørt ikke at svare dig. Øv.

ja tænker det er en branche hvor de gerne vil ha kunder også selv om det er i den "billige" ende .... :(

Redigeret af Marie E
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dét er også for ringe! Uanset hvilken pris man ligger i, så svarer man på sine henvendelser når man driver firma. Vi prøver så vidt altid at svare vores kunder inden for et døgn (altid), fordi den service manglede jeg i den grad selv, dengang vi planlagde. Jeg tror det er glippet 2 gange for os, den ene hvor min telefon ikke hentede mine mails ind da vi var på ferie sydpå, og den anden var sendt herfra, men der var problemer med kundes mail, så hun fik ikke mit svar (heldigvis rykkede hun selv for svar, for jeg anede jo ikke, at hun ikke havde fået den).

Min første tanke var, om det var pga. mailtekniske problemer, siden det er alle? Men altså, skal man vente mere end et par dage med at få svar, så ville jeg personligt slet ikke indgå samarbejde med sådan en. 14 dage eller mere, så ville det være fuldkommen udelukket.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dét er også for ringe! Uanset hvilken pris man ligger i, så svarer man på sine henvendelser når man driver firma. Vi prøver så vidt altid at svare vores kunder inden for et døgn (altid), fordi den service manglede jeg i den grad selv, dengang vi planlagde. Jeg tror det er glippet 2 gange for os, den ene hvor min telefon ikke hentede mine mails ind da vi var på ferie sydpå, og den anden var sendt herfra, men der var problemer med kundes mail, så hun fik ikke mit svar (heldigvis rykkede hun selv for svar, for jeg anede jo ikke, at hun ikke havde fået den).

Min første tanke var, om det var pga. mailtekniske problemer, siden det er alle? Men altså, skal man vente mere end et par dage med at få svar, så ville jeg personligt slet ikke indgå samarbejde med sådan en. 14 dage eller mere, så ville det være fuldkommen udelukket.

lige præcis, og vi er også enige om at det bliver ingen af dem, der kommer til at tage billeder på vores dag

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er da øv.

Vi forsøger altid at svare inden for et døgn.

Har du tjekket spamfilteret ?

Hvis der er flere der ikke har svaret, kan det måske være for at mailen ikke er gået igennem.

ja det har jeg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Problemet kan også være, at du måske har kontaktet "billige" fotografer og de måske ikke tager det så seriøst ( hobby plan) og derved ikke få tjekket deres firmamail.

Men ellers ring til dem, hvis de har noget som du ikke kan få andre steder.

Vi oplevet nogle gange det modsatte, vi kan ikke få fat i brudeparret der har booket os.

Vi mødes altid med vores par, nogle måneder før vielsen, for at tage emgamentsbilleder.

Der kan folk være sunket i jorden, det er en meget mystisk fornemmelse at stå med.

Jeg mener at, når folk har en forretning og ligger i en god prisklasse hvor den billigste pakke ligger mellem 3500-5000 kr, så burde man tage sit arbejde seriøst også selv om det er på hobby plan.... jeg kan også sagens se det fra jeres side af, når folk "synker i jorden" at det er lidt af et mysterie, men igen så synes jeg bare det er almen respekt for sine medmennesker at man giver en form for respons,

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder meget mærkeligt, og jeg kan godt forstå din frustration. Dybest set er det vel kun de respektive fotografer, som kan svare på spørgsmålet, men for mig at se er det uanset hvad en besynderlig tilgang at have til til ens kunder. Selv hvis man har travlt og gang i ens forretning, så burde det jo være i ens interesse, at dem, der henvender sig, kan dele positive erfaringer om den service, de bliver mødt med.

Nu ved jeg ikke, hvem du har været i kontakt med, men som udgangspunkt skulle man jo mene, at de dygtige fotografer, som er her på sitet, blandt andet er til stede med det formål at få nye/flere kunder. Så det kan være, at de er mere tilgængelige. Det kan jo være et forsøg værd, hvis ikke du har prøvet.

Men held og lykke med jagten uanset hvad:)

Mvh.

Jonas.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har booket vores fotograf, og de svarede relativt hurtigt!

vi er også først 2016, men da vi allerede nu har betalt depositum, får vi det til 2014 prisen, og ja, deres priser stiger. Men de få brudepar der allerede nu ved at de skal giftes i 2016, gør nok ikke den store forskel, i forhold til dem der vil komme ind langt tættere på, og til den fulde pris.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har booket vores fotograf, og de svarede relativt hurtigt!

vi er også først 2016, men da vi allerede nu har betalt depositum, får vi det til 2014 prisen, og ja, deres priser stiger. Men de få brudepar der allerede nu ved at de skal giftes i 2016, gør nok ikke den store forskel, i forhold til dem der vil komme ind langt tættere på, og til den fulde pris.

Det er også den sidste store post vi mangler ..har styr på alt det andet....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da også det mest reelle overfor kunden. At de ved at de kan regne med den pris som tilbuddet og en senere accept lyder på. .:) Sådan spiller det også her. .:) Nu bliver der talt om prisstigninger og evt. forbehold for prisstigninger men hvad med prisfald og nye rabatordninger. Gælder der et forbehold for prisstigninger så bør det vel også gælde den anden vej. .:)

Prøv at hør hvad Jesper Albrechtsen kan tilbyde jer Marie. Ham går I ikke galt i byen med. .:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er da også det mest reelle overfor kunden. At de ved at de kan regne med den pris som tilbuddet og en senere accept lyder på. . :) Sådan spiller det også her. . :) Nu bliver der talt om prisstigninger og evt. forbehold for prisstigninger men hvad med prisfald og nye rabatordninger. Gælder der et forbehold for prisstigninger så bør det vel også gælde den anden vej. . :)

Prøv at hør hvad Jesper Albrechtsen kan tilbyde jer Marie. Ham går I ikke galt i byen med. . :)

Lige præcis og tak snakker lige med min H2B, men tror vi sender en besked til Jesper :wink:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mon ikke det bunder I at fotograferne ikke vil binde sig til et job på et par timer, hvis de om 8-9 måneder kan blive booket til en heldags fotografering samme dag....men lige meget hvad er det mega dårlig stil ikke at skrive tilbage

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mon ikke det bunder I at fotograferne ikke vil binde sig til et job på et par timer, hvis de om 8-9 måneder kan blive booket til en heldags fotografering samme dag....men lige meget hvad er det mega dårlig stil ikke at skrive tilbage

tænker at der bare kunne blive skrevet at de ikke har kalenderen eller noget den stil, i stedet for total tavshed, det ville jeg da ha en forståelse for

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad jeg lige kan se har Marie ikke nævnt noget om at det skulle være for et par timer men muligt jeg ikke lige har set. Whatever så er det måske blot et spørgsmål om at man 1) sætter prisen for de få timer så tilpas høj at det stadig er attraktivt eller 2) Helt undlader at gøre i så korte jobs.

Men i øvrigt kunne det da være meget interessant at høre de forskellige -annoncerende - fotografer (Jesper A. har allerede svaret) om det er en gængs holdning at man ikke vil afgive tilbud på fotoopgaver for 2016 fordi man har en forventning om højere priser. .:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har du prøvet at høre Nikolaj Grundtvig ad? http://dinbryllupsfotograf.com/priser.html

Synes i hvert fald vi fik en god pris for heldagsfotografering og nogle smukke billeder :)

jepsen han er en af dem jeg har kontaktet

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad jeg lige kan se har Marie ikke nævnt noget om at det skulle være for et par timer men muligt jeg ikke lige har set. Whatever så er det måske blot et spørgsmål om at man 1) sætter prisen for de få timer så tilpas høj at det stadig er attraktivt eller 2) Helt undlader at gøre i så korte jobs.

Men i øvrigt kunne det da være meget interessant at høre de forskellige -annoncerende - fotografer (Jesper A. har allerede svaret) om det er en gængs holdning at man ikke vil afgive tilbud på fotoopgaver for 2016 fordi man har en forventning om højere priser. . :)

har skrevet at vi ønskede det skulle være ved/i kirken og location

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer