Fætter_Julie

Små plastbægre-hvor?

11 posts in this topic

Hej piger

Godt nok er det i forbindelse med en julefrokost, men jeg skal bruge nogle små flade plastbægre til en anretning hvor dressingen skal ligge ved siden af. Er der nogen der ved hvor man kan købe det?

Metro lukker ned og i Inco skal man være CVR-registreret, hvilket jeg jo ikke er. Alternativt skal jeg bestille dem over nettet men så skal jeg betale min. 80 kr i fragt, så HVIS jeg kunne undgå det og en af jer lige vidste hvor man kunne kigge hen ville det være dejligt :-)

På forhånd tak og glædelig december <3

Lidt ala dem her:

http://www.linds.dk/100-stk-plastbaegre-10-150-rund-pp-klar-1.aspx

0

Annonce ♥

Er der ikke en restaurant i nærheden som her dem? Måske hvis du spør rigtig pænt at du kan få lov at købe nogle der? :-)

0

Joeh, det var selvfølgelig en god idé, tak :) (Og alternativt må pizzamanden vel egentlig have nogle remo-bøtter, man kan krejle sig til)

0

Annonce ♥

hvornår skal du bruge dem?

0

Tenna_Gerdes: om en uge, d. 12. :-)

0

Prøv at kør i full house i kødbyen... der kan men købe dem.. -og du behøver ikke noget CVR nummer der. :)

0

TennaGerdes- Det er perfekt!!!!!! Tak det var lige det jeg skulle bruge :loveshower:

0

Annonce ♥

Det var da så lidt, kig eventuelt på deres hjemmeside, eller ring derud inden, så du er sikker... :) ellers så ring til din lokale ostehandler, hvis han sælger Oliven plejer de at plastbæger. det kan være du kan købe dem af ham til en god pris.. :)

0

Du kaster jo ligefrem de gode idéer ud af ærmet - du er G-E-N-I-A-L!!! :7himmel:

0

Man har vel sine øjeblikke :bunny_4::rolleyes:

0