WeddingAddict

W-H 15-08-15 >>> Lidt flere billeder og takkekortene

463 posts in this topic

Juhuu... Min tur til at starte en Bryllupsplanlægning så dem der vil kan læse om vores historie igennem denne dejlige tid/planlægning.

Min smukke ring Humleorehus Inspiration til frisuren Brudebuketinspiration Brudekjolerkiggeri KJOLEN FUNDET Datterens Kjolekiggeri 1 Datterens kjolekiggeri 2 Datterens kjolevalg Hubby´s morgengave (håber jeg) Ringen fundet 6 måneder milepælen og invitationerne lavet Vielse besluttet og bestilt Menu Sko-dilemma Hjemmesiden Skosalg Sko-Update Drinkskort og Kysseklokker Bryllupskage prøve nr 1 Surt opstød Caketopper "Havehæfter" og Drinkskort. SÅ stopper det!!!!!! Juhuuuuu <3 Nyheder

Ændringer af planer og er rasende (dog ikke over ændringer)!! Kjolen klar til afhentning Nyheder Kjolen PA-beretning Nyheder Så sker der da lidt Favourboksene Weird Update

Hang over kits Sommerfugleæsker Lidt har også ret Kurve, billeder og andet UGEN Mandag Ugen Tirsdag Ugen Onsdag Ugen Torsdag og Fredag BERETNINGEN Salgstråd

Lidt flere billeder og takkekort

Sneak Peak

Lidt om os:

Jeg er 37 år, uddannet køkkenassistent, men dog desværre sygemeldt grundet depression og angst. Jeg har været gift før og har fået verdens dejligeste datter ud af det. Hun er 12 år, men fylder 13 allerede om 2 måneder.

H2B er 45 år og uddannet kok, men pt arbejdsløs, da han solgte sin slagterbutik her i sommers, da han desværre ikke kunne overleve finanskrisen. Men han leder med lys og lygte efter andet job. Han starter som kokkefaglærer efter sommerferien.

Jeg bor sammen med min datter og min H2B i vores nyindkøbte hus som desværre havde en del flere reparationer end vi havde beregnet og derfor har det taget af vores opsparing som i forvejen var småt. Men brylluppet skal vi nok få råd til alligevel :loveshower: .

Frieriet:

Tjah, her er det så den laaaaaaaaaaaaaange historie kommer. Faktisk friede H2B i januar måned i år, efter en dag hvor vi havde snakket meget om vores fælles fremtid. Han fortalte at han havde planlagt det anderledes og havde hverken ring eller noget andet og det blev slet ikke som han havde tænkt det og så friede han, men jeg sagde faktisk ja, men nej. For jeg ville hellere have det frieri, han havde planlagt inde i sit hoved. Og derfor blev vi hemmeligt forlovet uden at være det rigtigt... gav det mening? :tunge: Så jeg gik i lang tid og bare ventede på at han ville fri igen, men denne gang som han virkelig havde planlagt. Vi nåede starten af maj, og jeg havde en tur til USA planlagt med min far og havde nok også lidt opgivet håbet om et frieri. Turen var FANTASTISK!!! Jeg elskede hvert et minut og jeg fik skypet med min datter og H2B næsten hver morgen (hvor det var aften i DK). Da min far og jeg så skal hjemover, er der forsinkelser, og vi skulle skifte fly og havde nær ikke nået vores fly og det var bare mega forvirrende og stressende. Derud over så sad vi et skod sted på flyet og jeg kunne ikke sove, så jeg fik vel 4-5 timers søvn på 24 timer. Jeg var træt.. meget træt, da vi landede i CPH. Og #*"#!?#% om min fars kuffert så ikke var kommet med hjem pga de der forsinkelser, så vi skulle også lige udfylde skemaer og sådan. Vi var godt trætte da vi endelig kommer ud i ankomsthallen hvor datteren min og H2B og min mor venter. Vi krammer og kysser og er bare glade for at være hjemme. H2B og jeg står og snakker, mens mine forældre snakker med datteren. Så spørger H2B om jeg vil love ikke at rejse så langt væk eller så længe uden han er med, hvortil jeg svarer at det kunne jeg jo ikke love, for jeg havde jo lovet min familie i USA at komme tilbage om 4 år. Så siger han sødt at så må han jo sørge for at han kan komme med, hvorefter han lægger sig på det ene knæ og spørger om jeg vil gifte mig med ham. Jeg kniber en tåre og falder ham om halsen mens han stadig sidder ned og siger selvfølgelig ja, hvortil han giver mig en fin indpakket æske med den flotteste ring i, som jeg pakker op og får ham til at give mig den på. Min mor havde ikke lige opfattet hvad der var sket og siger: " Ej, hun skal da ikke ligefrem sidde på skødet af manden. Så længe var i da ikke væk", hvortil min datter fortæller at H2B har friet. Min mor udbryder straks, " har du spurgt hendes far?" og vi griner højt alle sammen. Og så smiler hun stort og siger i sjov " Jamen så lad mig da se ringen så jeg kan godkende den". Det var faktisk det jeg husker bedst ved det frieri. Min mors reaktion :loveboard: .

Og fordi jeg havde været så træt, havde jeg ikke fået kigget vildt meget på ringen, så dagen efter var jeg helt oppe at køre over den. For det var lige sådan en jeg ønskede mig, han havde købt. :kiss: .

Tror jeg vil rette lidt til i min beretning, da jeg har været inde og kigge på jer andres og fået inspiration til hvordan sådan en tråd her skulle være :loveshower:

Alt med rød skrift er hvad vi mangler endnu og blå skrift er hvad vi har på plads allerede:

Praktisk info:

Budgettet: Vi har sat budgettet til omkring 80.000. Budgettet ændrer sig hele tiden, men vi har nu sat et max på 150.00

Gæsteliste: Omkring de 65 personer. Efter at have snakket nøje om det, endte vi på 63, hvis min familie fra USA kommer.

Feststed: HumleOreHus i Borup. Fantastisk sted. Du kan læse nærmere om det ved at trykke på HumleOreHus :wink:

Vielse/ Ceremoni: Vi bliver viet på Køge rådhus lørdag morgen kl. 10 og så laver vi en fin ceremoni, hvor vi hver især læser vores egen bryllupsløfter op, som finder sted i haven på HumleoreHus. Nu mangler vi bare at finde en borgerrepræsentant eller håbe på borgmesteren kan. Ellers er det en tur på rådhuset om morgen og så laver vi en særlig personlig vielse i haven.

Vidner på rådhuset: Min bedste veninde er ihvert fald en af dem. Nr.2 er endnu ikke fundet. Derfor er det mikset farve. Det bliver Hubbys mor.

Musik: Jeg ville gerne have "live" musik, men budgettet er ikke til det og derfor har vi valgt playliste.

Tema: Selvom H2B siger vi ikke skal sætte os fast på farver, så skal vores tema passe til hans tartan som er blå og hvid post-71754-0-03116400-1418803877_thumb.j , så det må jo ligesom være farverne Vi prutter på farverne og laver miks and match :tunge:

Fotograf: Jeg vil enormt gerne have en prof til at tage vores billeder, men pengene er ikke helt til det, så vi er igang med at undersøge om en god vens ven kan tage dem for os, da han er semi-prof Vi er blevet enige om at min far og en rigtig god ven tager de billeder som er vigtige for os og så håber vi at gæsterne klarer resten.

Vielsesring: Det er kun mig der skal have ring på, er vi stadig på udkig efter den helt perfekte.. :loveflag: Ringen fundet

Menu: Den er fastsat og laves af Bryllupskokken.

Drikkevarer: Endnu ikke fastsat. Nu indkøbt i Tyskland, SuperMarcio og Inco.

Bryllupskagen: Det er faktisk ikke helt korrekt at skrive vi ikke har den endnu.. vi ved 100% hvordan den skal smage, men hvem der skal lave den er stadig til debat :huh: Vi laver den selv

Toastmaster: Det bliver vores ven, Kasper som også er stormester i vores loge. Han er spurgt og svarede glædeligt ja

Forlover: Det er op til H2B om han vil have en eller ej. Men så vidt jeg er informeret, så har han vist ikke helt bestemt sig endnu om han vil have en og i så fald hvem.Det bliver hans gode ven, Andreas.

Brudepige®: Jeg vil som sådan ikke have en brudepige. Det bliver min datter som skal følge mig op af havegangen, så hun er vel egentlig min brudepige også :hug:

Blomster til bordene: Vi har besluttet os for Envy Double, Ambrosia, brudeslør, Gerbera i gul, orange og pink. Roser i rød, orange og lyserød. Det bliver super flot.

Min brudebuket: Inspiration til den

DIY:

Invitationer: Endnu ikke lavet. Går i trykken mellem jul og nytår. Venter stadig på at Hubby (perfektionisten) bliver tilfreds Lavet og sendt afsted.

STD: Lavet og sendt ud.post-71754-0-15836600-1418806951_thumb.j Det er små magneter. :heart:

Favourboks: Er blevet enige om hvad det skal være. Mangler bare alt til at lave dem Lavet og er blevet super fine, synes vi

Mit udstyr:

Brudekjolen: Har været ude og snuse, men har ikke prøvet sådan rigtigt. KJOLEN er fundet.!!

Sko: Jeg ved hvordan jeg gerne vil have de ser ud, men jeg mangler endnu at finde dem Fundet !

Headpiece: Er fundet. post-71754-0-60299700-1418805353_thumb.j Den første skuffelse omkring det. Den anden skuffelse/glæde omkring det.

Frisør: Min venindes svigerinde. KlipMobile Måske frisure Inspiration til frisuren

Makeup: MIn gode veninde, Daisi skal lægge det for mig. Hun er skide god til den slags :thumbsupsmileyanim: Det er med i den gode pris jeg fik hos Klipmobile

Negle: Har endnu ikke besluttet mig for om jeg vil have det eller ej, da H2B ikke er videre begejstret for de kunstige, men jeg har mega grimme negle, så jeg kunne godt tænke mig det.

Taske: Har endnu ikke besluttet mig om jeg skal have en.

Noget nyt, gammelt og blåt : Mit det blå er de blå sten i mit headpiece. Noget nyt er jo faktisk alt det "udstyr" jeg skal have på

Strømpebånd

Sach og spænde: Ej indkøbt endnu. Købt og hjemmekommet :tunge:

Gommens tøj: Bonnie Prince Charlie outfit

Kilt: Han bruger sin nuværende kilt.

Strømper: Han skal ud og have et par nye lange uldstrømper.

Skjorte: Ikke købt endnu

Bæltespænde: Han bruger sit nuværende

Bonnie prince Charlie-jakke: Bruger den nuværende

Klit flaches: Bruger de nuværende.

Sporran: Bruger den nuværende.

Sgian Dubh: mangler at købe.

Manchetknapper: Arvet efter hans far.

Sko: Købt med hjem fra min tur I USA.

Brudepigen:

Kjole: Skal vi kigge på snart. Kjolen er fundet

Sko: Vi er endnu ikke blevet enige (teens :unsure:) Skoene fundet og bestilt

Headpiece: Har hun ikke besluttet om hun vil have endnu.

Håber i vil kigge forbi jævnligt når der er opdateringer herinde :balloons:

Edited by WeddingAddict
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Stedet vi valgte, fandt H2B på nettet. Vi kiggede lidt rundt ret hurtigt fordi han ved af erfaring fra branchen at de gode steder er hurtigt væk. Han fandt HumleoreHus ved et tilfælde. Til starte med var jeg skeptisk fordi hovedhuset så lyserødt ud.. og nok elsker jeg lyserødt, men der var lige den grænse alligevel :-)

Men vi blev enige om at køre ud og kigge alligevel, så en weekend hvor datteren min var hos hendes far, kørte vi os en lille sightseeing tur ud til HumleoreHus. Jeg var forelsket med det samme. HOLD DA HELT OP!! Det er så smukt og flot og smukt og... hihi... :loveshower: Og det er rødt og ikke lyserødt :lol::biggrin:

post-71754-0-76050800-1418629850_thumb.j

Vi ville gerne have set det indeni også, men var ret hurtige enige om at vi hellere måtte ringe og høre om vi kunne se det inden vi besluttede os 100%. Så H2B ringede og han fik fat i Christina som er forvalteren af HumleoreHus, Hun spørger hvilken dato vi havde tænkt os og vi havde på ingen måde sat os på nogen dato på daværende tidspunkt, så vi lufter august måned. Hun fortæller straks at hun kun havde to ledige datoer tilbage og det var den 08-08-15 eller 15-08-15, så H2B tager en hurtig beslutning og siger den 15-08-15. Her skal det lige siges at jeg havde på daværende tidspunkt læst et bryllupsblad hvor der havde stået at de fleste valgte datoer som var særlige på den måde og havde joket med ham om den 15-08-15, så da han vælger den dato, måtte jeg bare grine højt. :back2topic:

Vi får aftalt en tid vi kan komme og se stedet og forventningens glæde indfandt sig. Og da dagen endelig kom, havde jeg helt ondt i maven pga sommerfuglene. Jeg elskede stedet, set ude fra.. jeg elskede stedet vildt da jeg så det indenfor. Det var ALT hvad jeg havde håbet og drømt og ønsket. SÅ smukt og flot og hyggeligt og ja, jeg kunne forsætte...( Sjov historie som lige skal med.. Min H2B er kok og har et cateringsfirma, og det viste sig at vi derigennem faktisk havde mødt hende før og svinget godt med hende, så det var skide sjovt at hun åbnede døren og sagde hej, hvortil vi alle bare smilede og grinede for det var da et pudsigt sammenfald at hun så var forvalter på det sted, som vi gerne ville holde bryllup på :tunge: .) Christina var FANTATISK! Hun er så flink og rar og fik os med det samme til at føle os velkommen og vi kiggede bare på hinanden og vidste at vi havde fundet vores sted :cheerleader3:

post-71754-0-78281400-1418629918_thumb.j

post-71754-0-26705800-1418629937_thumb.j

Og da Christina så viser os haven og fortæller os at vi kunne blive gift herude også, ja, så fandt vi også vores vielsessted. Vi ville nemlig hverken i kirke eller rådhus, så haven var bare perfekt. Igen alt hvad jeg ønskede og håbede :loveboard:

post-71754-0-63600000-1418630093_thumb.j

post-71754-0-07348300-1418630175_thumb.j

Billederne er tyvstjålet fra HumleoreHus hjemmesiden :loveflag:

0

Inspiration til frits..

Hold nu op hvor har jeg kigget på mange frisure indtil videre... En ting jeg ved med sikkerhed er at jeg vil have det oppe. Jeg læste i et af mine mange blade at man skulle huske at hvis man var vant til at have det oppe så nyttede det ikke at vælge det nede, da det ville irritere mere end noget andet. Så jeg har kun kigget på frisure hvor håret er væk fra ansigtet.

Dog er jeg i tvivl om jeg kan have den slags frisure jeg er faldet for, da mit hår er enormt tyndt selvom jeg spiser ølgærpiller og silikapiller og hvad alle de der hjælpemidler hedder..

Men synes da lige jeg vil dele ideerne med jer.

post-71754-0-14370300-1418890239_thumb.j Den her er min farvorit, dog er jeg i tvivl fordi man ikke ser den forfra. Men den skal prøves :loveshower:

post-71754-0-02987900-1418890297_thumb.j Den her er bare så sød og romantisk.. men passer måske bare ikke så meget til mig, da jeg jo gerne vil have mit headpiece i

post-71754-0-96400500-1418890367_thumb.j Den her er også super sød. :loveflag:

Jeg kommer til at sætte min venindes svigerinde på noget af en opgave for jeg vil gerne prøve dem alle... selv dem som jeg ikke lige deler herinde. *G*...

0

Annonce ♥

fin hår inspiration :loveshower:

Tak Marie. Min veninde siger at jeg bare skal finde en masse og så laver vi en total tøseaften i det nye år, hvor hendes svigerinde kan komme og sætte hår og hun kan forsøge sig med makeup... Glæder mig vildt til det nye år :cheerleader3:

0

OMG hvor ser det altså bare sindssygt idyllisk ud, det sted i skal giftes!!

Og dit headpiece er så flot!!

Me like :loveshower:

Tak skal du have. :a1221: Jeg ELSKER det sted :a1221: Lige sådan et sted jeg altid har drømt om. :wink:

Tak for dine søde ord om mit headpiece... Jeg er glad for det, og glæder mig til at se det sammen med en flot frisure :bunny_4:

0

Annonce ♥

Synes lige jeg ville dele en historie med jer ang mit headpiece.

Jeg har læst Twilight- bøgerne og forelsket mig hovedkulds, så da filmene kom, var min lykke gjort :a1221: . Da jeg ser Bella Swans headpiece til deres bryllup, vender jeg mig mod min veninde i biffen og hvisker at sådan et skal jeg *biiiiiip* have når jeg engang skal giftes :thumbsupsmileyanim: (dengang tænkte jeg ikke at det faktisk kunne blive sandt at jeg en dag skulle giftes igen)

Så da H2B har friet, skynder jeg mig jo selvfølgelig at bestille dette headpiece for jeg ELSKER det bare :heart: . Og at det er fra en af mine ynglingsfilm, gjorde det bare bedre i mine øjne for jeg er total filmnørd :blush: .

Min ene storesøster, lad os kalde hende M, har i mellemtiden læst bøgerne og set filmene og elsker dem for vildt (nærmest grænsende til det skræmmende) og pludselig er alt hvad der har med Twilight at gøre, bare hendes thing :td: . Så da jeg fortæller jeg har bestilt sådan et headpiece til min BFF, siger hun koldt at familien vil reagere sådan her og sige * ej, det er bare så meget M. Så kan hun jo låne det efter dig* Øhmm.. Hell no!!! var min tanke så... sådan ville min famile da ikke reagere.... :blink: GUD hvor ville jeg ønske jeg havde hørt på min veninde for det var præcis sådan de reagerede!

Der sidder jeg, lykkelig og glad og viser stolt mit billede af headpiecet frem, og så får jeg den reaktion. Hold op jeg blev skuffet. Der var ikke et "ej hvor flot" eller "ihh, hvor pænt" eller noget... Det var bare " Ej sådan et burde M da have i håret til jeres bryllup. Det er jo totalt hende når det er fra Twilight" Så ikke nok med at BFF havde ret.. nej nej.. så tog de det lige takten højere op ved at sige hun burde bære det og ikke jeg.

Hvor skuffet kunne jeg lige blive?! (y)

Min glæde over mit headpiece er der stadig :loveboard: og hver gang jeg kigger på det i æsken, glæder jeg mig enormt til at have det på som mit noget blåt. Men når jeg tænker på deres reaktion, må jeg tilstå jeg stadig bliver ked af det. :o . Men efter alle disse år med hende værende på en pedestal, så burde jeg vel være vant til det. SUK. :(

0

Inspiration til brudebuketten... Billeder :loveshower:

Allerhelst vil jeg jo gerne blive overrasket og lade ham bestemme hvordan den skal se ud... på den anden side er jeg måske også mega bridezilla og vil derfor gerne have noget at sige til den... Men han vil gerne selv, så jeg har vist ham billeder af de buketter som jeg godt kunne tænke mig at den evt kunne se ud.

Jeg har ihvert fald gjort det klart for ham at jeg på ingen måde vil have en dråbeformet.. jeg vil gerne have en "rukokko"-formet buket...

post-71754-0-72260400-1420187225_thumb.j

post-71754-0-11554500-1420187247_thumb.j

post-71754-0-39032200-1420187524_thumb.j

Jeg elsker den der meget romantiske stil, som jeg synes de har...

Edited by WeddingAddict
0

fin inspiration til buket og har det på samme måde som dig vil heller ikke ha dråbeformet, så håber min hubby har lyttet til mig når vi har talt blomster

Ja det er kun at håbe på at de har lyttet bare lidt til os, når vi har snakket blomster... Pt tror jeg min H2B har slukket for sit B2B-høreapparat... :lol:

0

Annonce ♥

INVITATION DISASTER!!! :help:

Vi er endelig blevet enige om hvad slags papir der skal bruges til invitationerne og bordkort/menukort og så kunne vi ikke købe det i den butik hvor vi havde købt prøven :td: ... De havde ikke papiret hjemme og var ikke sikker på hvornår de kunne få det hjem. Så vi drønede rundt for at finde det i diverse hobbybutikker, boghandlere og panduro´er... UDEN held. Nu har vi så sat butikken til at undersøge om papiret kan bestilles hjem til os, for vi skal alligevel bruge ret meget... Og det er bare så drønærgerligt hvis vi skal finde et andet... Især når dette er det vi begge er faldet for. :(

Men ud over det, så er vores fine hjerter til invitationerne kommet hjem i går, så nu har vi printeren klar, for vi måtte jo ud og købe nyt blæk til den også, da den løb tør under "prøverne", satinbåndet er købt hjem og klart og hjerterne ligeså. Vi er endelige også blevet enige om hvordan skriften skal se ud og hvad der skal stå... men vi mangler ligesom en ret så vigtig ingrediens lige nu. Vi skal ned i butikken igen i dag, for at rykke dem lidt og så håber jeg vitterligt at de har gode nyheder.... :huh:

Ville gerne have taget et billede af vores prøve til jer, men som det er lige nu, så ville det bare være på plain hvidt printerpapir og det synes jeg ikke giver den helt rigtige fornemmelse af dem :blink: ... ihh altså... og fordi vi også skal bruge den type papir til vores kysseklokker, så kan jeg heller ikke komme videre med dem..

0

hvor er det ærgerligt at i finder det i skal bruge og de så ikke ved om de får det hjem igen ....håber de kan bestille det hjem til jer :cheerleader3::cheerleader3:

Tro det eller ej, men nu er det blevet bestilt og vi har stadig intet hørt fra dem om det. Det er over en uge siden vi bestilte det og stadig ingen respons. Håber vitterligt det er fordi de først får varer i dag og det så kommer i dag.... :pokey: . Jeg vil bare så gerne i gang.. og i denne weekend har vi ikke datteren min, så det kunne blive lavet en masse samtidig. Jeg vil gerne have lavet kysseklokkerne også, men igen så kræver det vores papir :tunge:

0

ENDELIG er det ved at være tid til at jeg skal prøve kjoler. Tirsdag d.27 hos Nicolai Brudekjoler i KBH.

Hold da helt op, hvor jeg glæder mig. Selvom jeg havde mareridt om det i nat :tunge: . Jeg håber virkelig at de har noget i den stil som jeg gerne vil have. Jeg så på deres hjemmeside at de forhandler Mori Lee og jeg er vild med hendes collektion Juliette. Årh, de kjoler er bare SÅ smukke :a1221: ... det ville nok ikke klæde mig, grundet min mave som er underligt delt, men for søren hvor jeg glæder mig.

Jeg bestilte 5 forskellige steder da vi var på bryllupsmessen. Jeg er nu ikke helt sikker på at jeg behøver alle 5 steder, men nu er de booket og man kan jo altid aflyse hvis jeg når at købe kjolen et andet sted.

Lidt billedspam er vist på sin plads :wink: Og synes bare de der kjoler som er svagt rosa er sygt flotte. Ville elske sådan en... Jeg ved dog at jeg helst ikke vil have for langt et slæb på og at jeg gerne vil have snørreryg, hvis jeg skulle være så heldig at tabe mig :tunge:

post-71754-0-18664500-1421995244_thumb.j

post-71754-0-29725800-1421995261_thumb.j

post-71754-0-15447000-1421995321_thumb.j

0

Annonce ♥

God fornøjelse! Jeg havde en rigtig positiv oplevelse i Nicolai jo, synes dog ikke lige der var nogen Mori Lee Juliette-kjoler.. hmm.. Men jeg prøvede nogle fantastisk smukke alligevel! Billeder - billeder - billeder! :cheerleader3:

Jeg skal afsted imorgen også! Uha, nerver!!

0

Uhh, det bliver spændende at prøve kjoler, flotte billeder du har lagt ind.

Det bliver sygt spændende... Og ja, jeg elsker bare de to kjoler.. ved dog ikke om de ville klæde mig....

God fornøjelse! Jeg havde en rigtig positiv oplevelse i Nicolai jo, synes dog ikke lige der var nogen Mori Lee Juliette-kjoler.. hmm.. Men jeg prøvede nogle fantastisk smukke alligevel! Billeder - billeder - billeder! :cheerleader3:

Nej, synes heller ikke jeg kan finde dem på listen over deres kollektioner, men jeg forveksler nok med en af de andre butikker jeg skal i. Bookede 5 forskellige slags på under 1 time... :o Men glæder mig også vildt til at komme ind og prøve... Har kun hørt godt om Nicolai. Og bedsteveninden har lige meddelt at hun kan komme med fordi hun har fået lov til at afspadsere :loveboard: så regner med at jeg lokker hende til at tage billeder...hihi... :loveflag:

0

Nej, synes heller ikke jeg kan finde dem på listen over deres kollektioner, men jeg forveksler nok med en af de andre butikker jeg skal i. Bookede 5 forskellige slags på under 1 time... :o Men glæder mig også vildt til at komme ind og prøve... Har kun hørt godt om Nicolai. Og bedsteveninden har lige meddelt at hun kan komme med fordi hun har fået lov til at afspadsere :loveboard: så regner med at jeg lokker hende til at tage billeder...hihi... :loveflag:

bare husk at det skal være i smug :tunge: hehe

0

bare husk at det skal være i smug :tunge: hehe

Det har hun allerede fået strenge ordre på :biggrin: . Synes det er noget underligt noget. Mange af de andre steder jeg skal hen, er faktisk ligeglade med om jeg gør det eller ej.. :blink:

0