WeddingAddict

W-H 15-08-15 >>> Lidt flere billeder og takkekortene

463 indlæg i dette emne

:boohoo: NO NO NO NO... :unsure:

Skoene fra Brandos er kommet hjem. De er bare SÅ fede og jeg elsker dem bare........... MEN den der rem som skal om anklen, NO WAY at den passer overhovedet... jeg kan ikke engang få den helt over til at bare ramme spændet. Min ankler er for hævede (lider af vand i benene trods vanddrivende) :boohoo::boohoo::boohoo::boohoo:

Jeg er simpelthen slået helt ud. De der nude som jeg har købt, er da fine og pæne, men dem fra Brandos, de var bare perfekte... HULK :boohoo: Og jeg har været på både Ebay og Etsy for at kigge efter nogle andre, men fordi jeg skal have meget lidt hæl (max 6 cm) og har det bedst med at gå med wedge og jeg gerne vil have dem i blå, i str 41-42 og ikke alt for dyre (max 500 med forsendelse, da bilen lige er gået i stykker og skal på værksted, så vores bryllupsopsparing er blevet meget lille efterhånden) så er det næsten en umulighed at finde nogle som jeg kan lide lige så meget... :unsure:

Og Hubby forstår det bare ikke... han rystede bare på hovedet og sagde at jeg jo så bare må sende dem tilbage og finde nogle andre... det er bare ikke så nemt... og han forstår bare ikke at de her var perfekte... WHY, Oh why :boohoo:

Åh nej hvor er det ærgeligt! Kan du ikke gå ned til en skomager og høre om han kan forlænge remmen eller noget andet kreativt?

JO for søren da... Ej, hvorfor tænkte jeg ikke på det??

Mega god ide :kiss: ... bliver noget af det første jeg gør så snart Hubby kommer hjem fra mødet i A-kassen (min cykel blev stjålet under flytningen :td: )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih den fra Miss Nicolai er NOK flot :a1221: Men det hjælper selvf. ik hvis hun ikke er tilpas i den..........

Nej, det nytter ikke hvis hun ikke føler sig tilpas, for så vil det ikke være en fed oplevelse for hende også... Nu glæder vi os til at få den hvide kjole hjem og så håber vi den er super flot til hende :bunny_4:

0

Del dette indlæg

Ih den fra Miss Nicolai er NOK flot :a1221: Men det hjælper selvf. ik hvis hun ikke er tilpas i den..........

Nej, det nytter ikke hvis hun ikke føler sig tilpas, for så vil det ikke være en fed oplevelse for hende også... Nu glæder vi os til at få den hvide kjole hjem og så håber vi den er super flot til hende :bunny_4:

Det er altså også bare SUPER service fra Zalando... der er Anders' sko fra :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er altså også bare SUPER service fra Zalando... der er Anders' sko fra :loveshower:

Det er ihvert fald gået stærkt med at få den ind af døren. Den kom igår, men vi var ikke hjemme, så vi har hentet den i dag og lige nu hænger den på bøjle og venter på hun kommer hjem, så hun kan prøve den... HOLD NU OP hvor er den bare flot... Håber virkelig den sidder flot på hende... Især fordi det er en hun selv har valgt.

0

Del dette indlæg

HURRA.. frisørkrisen er over...

Jeg havde snakket med min veninde om at hendes svigerinde skulle sætte mit hår og havde også snakket med svigerinden om det, men da jeg så sender svigerinden en sms og hører om vi kunne lave mere end en prøvesætning, så melder hun pludselig ud at hun ikke kunne alligevel, for hende og manden havde købt billetter til udlandet... Ej, for helvede da... Jeg troede det hele var i orden og pludselig står jeg uden frisør.. så var gode råd dyre...

Jeg drønede hele Køge by rundt for at høre om der var nogle ledige og som var til at betale, for hun ville jo give vennepris, så budgettet var jo ligesom sat efter det. Alle de nogenlunde billige frisører er optaget den dag (havde jeg også regnet med) der var 2 steder tilbage i Køge som jeg havde hørt hos og måtte lige snakke med Hubby om, om jeg skulle droppe det med håret for de kostede henholdsvis 4500-6000 kr og så var det kun for hår til mig og inclusiv en prøvning OG det skulle være hos dem. Vi blev ret hurtige enige om at selvom vi har sparet penge mange steder indtil videre, så var det pludselig mange penge og det var kun for mig og jeg ville jo gerne have datteren min også fik sat hår, så jeg var helt nede.

Indtil jeg kom på den ide at prøve at se om der mon fandtes nogle mobile frisører i Køge.. og HELDIGT for mig, så var Klipmobile ledig den dag og kunne godt... og både mig og datteren. Og vi får os begge med hår på dagen og prøvesætning OG makeup og prøvemakeup... ORV hvor blev jeg lige glad... og for den nette sum af 2000 kr!! SÅDAN... og hun kommer ud til Humleore Hus og sætter mit hår, som i mine øjne var det vigtigste, så jeg ikke skulle ud og få folk til at køre mig (da jeg ikke selv har kørekort). Nu skal det lige siges at jeg ikke kender hende og ikke ved hvordan hun er og om hun er god... men jeg har planer om at ringe til hende og få datteren og jeg klippet og så snakke lidt med hende... Måske høre om jeg kan betale for en enkelt "for sjov" prøvesætning, bare for at se hvad hun kan...

Men jeg er nu glad alligevel.... NU er jeg så bare i tvivl om frisuren... jeg er ikke god til at have mit hår nede. Pga jeg lider af psoriasis, så er mit hår meget tyndt trods ølgærpiller og Silica, så det skal jeg jo også tænke på ang frisuren. Men jeg vil også gerne have noget som passer til min kjole... At tænke sig at jeg kan stresse sådan over sådan noget, når jeg normalt bare samler håret i en hestehale eller fletning...haha... men har tænkt noget i stil med dem her... SÅ giv gerne din mening til kende.... Skal lgie siges jeg har brunt hår

post-71754-0-95874000-1423228260_thumb.j

post-71754-0-80107900-1423228266_thumb.j

post-71754-0-63122600-1423228272_thumb.j

0

Del dette indlæg

Sikke en skøn tråd, du har dig!

Jeg er helt vild med din kjole, den er godt nok utroligt smuk til dig! Glæder mig til (forhåbentligt) at se efter-bryllupsbilleder ;)
Vi har ret meget samme stil i kjole, hår, sko mm - det er vildt fedt! "Hot crossed bun" bliver nok inspiration for hvordan mit hår skal sidde.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke en skøn tråd, du har dig!

Jeg er helt vild med din kjole, den er godt nok utroligt smuk til dig! Glæder mig til (forhåbentligt) at se efter-bryllupsbilleder ;)

Vi har ret meget samme stil i kjole, hår, sko mm - det er vildt fedt! "Hot crossed bun" bliver nok inspiration for hvordan mit hår skal sidde.

Tak skal du have :hug: Er bare glad for at nogle gider læse den :thumbsupsmileyanim:

Tak.. Jeg elsker den... århh, tænk at man kan være "forelsket" i en kjole :heart: Og bare rolig.. efter billeder kommer der helt sikkert... er jo nødt til at skrive min beretning herinde også :biggrin:

Hot Crossed bun er også min favorit til hvordan det skal sidde... ved dog ikke helt om det vil passe til mit headpiece... :huh:

Jeg synes de er smukke alle 2! Virkelig :cheerleader3: Hvordan var Zalando kjolen på hende?

Tak tak.. jeg er også meget i vildrede om hvilken jeg skal vælge... vil helst ikke have total "slik"hår da jeg har sådan et fint hår at jeg har "antenner" når det blæser bare lidt.

jamen altså... jeg kan ikke få armene ned af begejstring... den historie kommer... og med billeder :loveflag:

Synes alle frisurerne er meget smukke. Det er også noget i den retning jeg vil have.

Og tillykke med fund af frisør :cheerleader3:

Tak... det er bare så utrolig dejligt når andre også ligesom skal have noget lignede... så bliver man ligesom bare bekræftigt i at den er den rigtige slags :thumbsupsmileyanim:

Ja, der var jeg alligevel heldig med den frisør... :heart:

0

Del dette indlæg

Datterens kjolevalg:

Så kom kjolen fra Zalando endelig. Da jeg pakkede den ud, var den bare så fin og let :loveflag: ... og da jeg fik den ud og på bøjle, blev jeg helt begejstret. Nu skulle hun bare komme hjem fra skole og prøve den...

Hun når dårligt indenfor døren før jeg overfalder hende (stakkels hende) og tvinger hende til at prøve den... jeg var ved at gå ud af mit gode skind fordi jeg ikke måtte hjælpe, for var bare SÅ nysgerrig...Hendes kommentar "Mor, jeg er altså snart 13 år, gider du godt lige huske det?" jamen, bevares :biggrin::lol:

Ihhh... da hun kommer ud af døren... ÅRRHHHHHH... jeg var lige ved at tude... For søren hvor var den bare smuk til hende.. så meget bedre end den blå fra Nicolai. Og hun smilede (ellers meget sjældent at hun gør det efterhånden. Teens :blink: ) Hun virkede tilpas i den, Snurrede rundt om sig selv, aede kjolen og så sig selv i spejlet med et smil. MEN mor her var cool... spurgte hende stille og roligt at det var den her kjole hun ville have eller om det skulle være en af de andre. Hun tøvede overhovedet ikke og sagde "den her, Mor. Jeg bliver mindst lige så smuk som dig den dag".. IHH det krævede ALT for ikke at tude... :lol::boohoo::heart:

Så nu er den kjole hjemme... skoene hun ville have er også bestilt (selvom de er sorte, så var det dem hun ville have, så jeg bøjede mig på det punkt) Og jeg har lokket hende til at have håret sat... nu skal vi så bare blive enige om hvordan, men jeg kunne godt tænke mig som de billeder jeg har taget med heri... Er mest til frits 2 eller 3

BILLEDSPAM!!!!!

post-71754-0-79996700-1423325200_thumb.jpost-71754-0-23377100-1423325211_thumb.j

post-71754-0-45328100-1423325335_thumb.j

post-71754-0-87733600-1423325832_thumb.jpost-71754-0-65495100-1423325842_thumb.j

post-71754-0-87093500-1423325854_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh sikke fin en kjole :-) Dejligt det lykkedes at finde den rigtige :-) Rigtig flotte frisure. Kan rigtig godt lide nr 3

Ja, jeg kan også bedst lide nr 3. Den er lidt mere "voksen". Jeg er bare så glad for at hun kan lide kjolen :loveshower: . Det betyder bare så meget for mig at hun vil dele dagen med os... Hun ville nemlig ikke med til hendes fars bryllup da han giftede sig igen, men her har hun heldigvis levet sig lidt med ind i det :a1221:

Hvad ER det dog for noget vrøvl jeg har skrevet... alle 2... der skulle naturligvis stå ALLE 3.... :griner:-

HAHA... sjovt nok havde jeg slet ikke lagt mærke til din fejl... :wink: Men ja, alle 3 er super fine :wink: Blir spændende at se hvad hun vælger :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

YES YES YES... der er bare så mange grunde til at jeg elsker denne side og dette er en af historierne hvorfor.

Jeg har længe været helt lost på morgengaven til min dejlige Hubby, for hvad giver man en mand som mener han har alt?! :pokey:

Men så sidder jeg herinde og kigger rundt og smiler og kommentere som jeg altid gør og pludselig så er ideen der bare. Der er en tråd om noget med gæstebøger, hvor der er en som foreslår Bogsmeden.

Jeg går selvfølgelig ind og kigger og BANG, der var ideen. Hubby og jeg spiller begge World of Warcraft og denne Bogsmed har lavet en sådan bog for en slovensk ven. Jeg spørger ham hvad den evt kunne komme til at koste med diverse forslag så den bliver lidt mere "designet" af mig, og nu håber jeg bare han svarer tilbage at han kan lave den til mig, for den ville bare være SÅ ideal og han ville aldrig gætte hvad det var :loveshower:

Så nu venter jeg svar fra Bogsmeden... ihhh håber inderligt at det kan lade sig gøre... ville være SÅ fedt :wink: Venter som spændt på svar :cheerleader3:

Bogen ser sådan her ud:

post-71754-0-68974500-1423592975_thumb.j

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det opslag så jeg også godt - og blev da nødt til at lure lidt.

Super fedt hvis det kan lade sig gøre at få bogen til ham :-)

Han havde faktisk en del pæne bøger... men den der, det ville bare være så COOL en morgengave :loveshower:

Ej det var da en super god idé :)

Håber det lader sig gøre for dig!

Og dejlig tråd du har forresten :D

Synes også ideen er fantastisk. Jeg venter stadig på svar fra ham, så jeg er ret spændt på om det kan lade sig gøre.

Og tak skal du have :wink:

super fed ide :loveshower:

Synes jeg også :loveshower:

0

Del dette indlæg

:loveshower:Så er ringen fundet! :loveshower:

Vi har i noget tid nu haft forskellige meninger til hvordan ringen skulle se ud. Ja, ringen. Det er nemlig kun mig, der skal have ring. Men vi har virkelig haft vores snakke om den. Jeg ville gerne have noget bling blingpost-71754-0-92070900-1423655720_thumb.j Ok, måske var det her bling også lige i overkanten :biggrin:

Og Hubby ville gerne have den mere enkelte stil post-71754-0-45746900-1423655754_thumb.j

Men så måtte jeg altså for første gang trække mit bridezilla-kort. Det er for h... da mig som skal have den på, så har jeg vel egentlig også mest at skulle have sagt. Så vi kiggede rundt omkring, for vil jo gerne have en ring med bare lidt bling og det gik Hubby så med til. Så vi har kigget.. vi kiggede på bryllupsmessen i KBH i januar, men synes ikke lige at der var noget, ihvert fald ikke i vores prisleje. Vi var også hos vores lokale guldsmed og kigge og selvom hun havde en del flotte, så var der bare ingen af dem der ligesom talte til mig. (Jeps, jeg kan høre en diamant ringe :lol:hentydning til Dumbo)

Så var der nogle herinde som snakkede om at de havde købt deres ring/ringe ved Chanti, og jeg måtte jo straks gå ind og kigge. Jeg faldt så for en ring som var meget mig, men den kunne Hubby ikke lide og da datteren så fortalte at hendes bonusmor havde en magen til, ja, så skulle det ihvert fald ikke være den. Men der var så en der lignede lidt og den kunne både Hubby og jeg lide, så den er det blevet. :loveboard: Den er i 14 karat hvidguld med 9 brillianter af 0,126 carat VS -klarhed og den er 5 MM bred.

post-71754-0-61935100-1423656374_thumb.j

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer