Dinie

Luk af pocket invitationer.

7 posts in this topic

Hej

Til jer der har pocket invitationer, hvordan lukker i/dekorere i ydersiden af jeres pocket invitationer?

Jeg har set at der er flere der laver mavebælte af papir, men hvad kan man ellers gøre?

Nogen der har en god ide, gerne med billede, det ville være en stoooor hjælp :)

På forhånd tak.

0

Annonce ♥

Jeg sidder og fedter med demo'er til min hjemmeside og der har jeg gang i lidt forskellige.... Forslag....

Mavebælte af papir (scrapbook papir, gammel bogside/nodepapir, pergament papir, glitterpapir mm)

Mavebælte af bredt bånd (silkebånd, jutebånd, stofstrimmel, læder, blonde mm)

Mave"bælte" af tyndt bånd viklet et par gange rundt om (jutesnor, bakers twin, silkebånd, lædersnørre mm)

Lukning med sticker

Lukning med segl

Det var lige dem jeg umiddelbart kan komme på...

0

Annonce ♥

jeg har lige i går testet med dobbeltklæbende tape, et lille stykke ca. 6 x 6 mm.

Jeg kunne nemt åbne og lukke igen, men efter at have gjort det ca. 10 gange begyndte den at have svære ved at klistre, men den kunne stadig lukke.

Jeg gør det på denne måde pga, jeg ville sætte segl på lukningen. Og jeg synes desværre ikke bånd passer til segl, jeg har derimod bånd og firkant m. monogram på konvolutten i stedet.

Og det gode ved tapen er også at den næsten ikke kan ses, min kæreste var meget overrasket da han skulle teste den.

0