sunshine1

Helnan Marselis Hotel eller Varna i Århus?

5 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har ikke erfaring med Helnan marselis endnu men jeg har booket mit bryllup der.

Jeg synes jeg fik rigtig god service derinde da vi mødte op for at høre hvordan og hvorledes.

Vi valgte det over Varna da vi også syntes der skulle være et sted til overnattende gæster og så var det faktisk billigere end Varna i sidste ende ifht. overnatning os :)

0

Del dette indlæg

Hvad kunne det gøres for på Helnan? :-)

Valgte i løsningen der var inkl. overnatning eller ved du om det er muligt at vælge det fra? - Altså så det bliver frivilligt om folk vil overnatte :-)

Vi kiggede på begge dele og valgte til sidst at tage løsningen med overnatning. Da det i sidste ende ville ende op i samme beløb hvis vi valgte det fra. Vi har så valgt at sige til folk at det koster 300 kr. Pr. Person i dobbeltværelse og at vi meget gerne vil have de overnatter. På denne måde bliver tilbuddet hvis blot 14 ud af 40 gæster overnatter billigere end de fleste andre steder i århus :)

Mark som vi talte med sagde at det ikke var noget nyt at folk gjorde det på den måde. Han anbefalede også en dj og viste os et værelse/lokalerne og vi fik en god snak om alt hvad vi forventede og hvad de kunne levere. Udover det fik vi som sagt nummeret på et eventfirma de arbejder sammen med og til deres blomsterdekoratør hvis vi havde specielle ønsker. Vi skal også derhen i slutningen af januar for at se et oppyntet lokale.

Vi holdt bryllup på Helnan og var godt tilfredse :-)

Det, der er med Varna kontra Helnan er, at Varna er mere klassisk smukt. Vi kiggede dog ikke på Varna, da Helnan virkede lidt billigere.

Maden var god på Helnan, blomsterne smukke, stemningen høj og fest hele natten! Det eneste var, at de var lidt træge med at få fyldt op i glassene under middagen, så det ville jeg bare minde dem om. Og så er tæpperne grimme, MEN det ser man ikke, når showet er i gang :-) Overall rigtig godt! Og plus med overnatning lige overfor festlokalet! Nogle gæster var også glade for, at man må have hund med på værelserne.

Haha ja jeg tænkte det samme med tæpperne men mon ikke det er det sidste man tænker over til ens bryllup :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har spillet begge steder og I går ikke galt i byen nogle af stederne. Varna er mere "fornemt". Der kan være flere selskaber samme dag men det er dog næppe noget de fleste bemærker. I det ene tilfælde på Varna havde de en større fest for 300 personer i de tilstødende lokaler og det var ikke noget man bemærkede (i hvert fald min fornemmelse). Helnan ligger flere år tilbage men én ting jeg bemærkede var at der ikke var nogle tjenere som skulede ondt til en selvom festen trak ud til kl. 5.30 om morgenen. Kun lutter positive folk. Jeg vil sige at I roligt kan følge jeres mavefornemmelse og vælge det sted I selv syntes I har det bedst med.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer