mettehamborg

Tekst i invitationerne - hjælp!

4 posts in this topic

Kære alle med bridezillaer,

Åh jeg har de sidste måneder rigtig okset med mine hjemmelavede invitationer. Først skulle der bestemmes design, uha det hold hårdt, nå men manden kom ind over og han besluttede faktisk hvordan de skulle se ud og er rigtig glad for han kom på banen ( han har ikke haft den store mening før med bryllupsplanlægningen, kun økonomien) Vi har lavet en lille lomme i dem så der kan sidde lidt information derovre.

Jeg tænkte så at når de først er lavet så er det værste jo overstået for det med teksten er da nemt.. MEEEEN nej nu har jeg gået og tænkt over det i en uge og er stadig blank. Vi skal velsignes den 6.6.2015, så er også ved at få lidt stress.

Men skal jeg skrive noget om vores borgerlige vielse 1.6.2012? Vi har reception hjemme i haven og middag nede i byen bagefter hvordan skriver jeg det ? Og hvad skal jeg fylde over i informationslommen? Ih tænk man kan være så ide forladt og ukreativ, støn.

Håber I skønne piger kan hjælpe mig.

post-50917-0-49143300-1421657935_thumb.j

post-50917-0-34271800-1421657946_thumb.j

Edited by mettehamborg
0

Annonce ♥

Jeg ville skrive noget ala....

Efter vi blev viet i stilhed den xxxxx har vi bestemt os for at hylde kærligheden og blive velsignet foran alle vores kære og nære, derfor vil det glæde os at se jer i xxxx kirke den xxxx kl xxx med efterfølgende reception hjemme i haven og middag om aftenen på restaurant xxxx

I lommen kan man have forskelligt alt efter fest (2-3 er det mest brugte)

Praktisk info (som regel en god ide)

Adresser (især smart hvis ikke alle gæster er fra området)

Program

Ønskeseddel

0

Jeg ville skrive noget ala....

Efter vi blev viet i stilhed den xxxxx har vi bestemt os for at hylde kærligheden og blive velsignet foran alle vores kære og nære, derfor vil det glæde os at se jer i xxxx kirke den xxxx kl xxx med efterfølgende reception hjemme i haven og middag om aftenen på restaurant xxxx

I lommen kan man have forskelligt alt efter fest (2-3 er det mest brugte)

Praktisk info (som regel en god ide)

Adresser (især smart hvis ikke alle gæster er fra området)

Program

Ønskeseddel

Uh jeg elsker den tekst, tusind tak :)

Selvfølgelig skal der da være en med adresser, det havde jeg slet ikke tænkt, jeg var ved at flette det ind i teksten men det så bare så tåbeligt ud.

Under praktisk info kunne man så evt. ligge hvem toastmaster er( påføre man det?) og så gavekoordinator, hvad mere kan ligge derunder?

Program var nok heller ikke en tosset ide. :)

0

Glad for at det kunne inspirere....

Praktisk info kunne være:

Toastmaster

Gavekoordinater

Dresscode (hvis man har det/ vil gøre det nemmer for gæsterne)

Evt overnatningsmuligheder hvis man har gæster langvejsfra

Billeder (vil I gerne have at folk tager billeder og deler osv)

Hvad man skriver på kommer lidt an på hvilken slags fest man gerne vil holde

0

Annonce ♥