GoldRumble

Fotobøger - bedst og billigst?

7 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg kender kun et sted på nettet som hedder Blurb.com. Om de er billige, kan jeg ikke sige. Jeg ved at et vennepar fik lavet deres bryllupsbog der og den er sygt flot. Det har vi også planer om når brylluppet er overstået.... Hvis jeg da ellers kan finde os en billig fotograf :wink:

0

Del dette indlæg

Blurb har også en engelsk side, så prøv lige at søge på den - bare så man ikke ender med at betale alt muligt ekstra for at få det sendt fra USA :)

Vi har brugt Albelli også fra uk. De sendte bogen allerede dagen efter vi havde bestilt. De har tit alle mulige tilbud, så vi søgte efter coupons på nettet og endte vist med minus 50% på ordren. Det var meget nemt at designe i. Tror blurb har flere valmuligheder til papirtype, omslag mm, men læste nogle anmeldelser på nettet om, at deres software ikke har så mange designmuligheder. Tror ikke man kan lave sin egen sideopsætninger (men har ikke prøvet at bruge den). Nogle af vores venner har brugt det, hvor de designede bogen i InDesign og det fungerede ret godt. Men kvinden er så også grafisk designer. Ville nok ikke selv turde kaste mig ud i InDesign :)

Grunden til vi ikke startede ud med blurb er, at de ikke tilbyder lay flat - så hvis du vil have et billede til at fylde begge sider, mister du det i folden i midten.

0

Del dette indlæg

Synes ikke der var et eneste dansk firma, da havde fået særlige gode anmeldelser på trustpilot og nogle af dem havde uhyggelig lange leveringstider. Det var derfor vi kiggede på uk. Albelli har 99% positive anmeldelser på trustpilot, mener jeg.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer