signeriis

Sted til bryllup

14 posts in this topic

Hej alle :)

Jeg skal giftes i 2016 (sommeren) og leder med lys og lygte efter et sted hvor vi kan holde vores bryllup.

Vores kriterier for et sted er:

- plads til minimum 45

- sovemulighed for alle gæster

- Vi vil helst selv stå for pynt og mad, men morgenmad og oprydning/rengøring vil vi helst ikke stå for

- Max pris er 20000 for lokaleleje - værelser 350 pr person

- Det skal være på sjælland

Findes et sådant sted?

Vi har indtil videre primært kigget på steder hvor de sørger for alt - blandt andet Skjalm Hvide hotel, Rødvig kro, Kongskilde friluftsgård, og utroligt mange andre. Jeg synes personligt det er svært at finde steder der passer til os ved at google det :)

Selvfølgelig kan vi gå på kompromis med nogle af tingene, men det ville betyde meget for, nok specielt mig, at vi selv stod for pynt så vi kan skabe den helt rigtige stemning.

Jeg håber der er nogle som har nogle gode erfaringer de kan dele ud af :)

0

Annonce ♥

Vi holde bryllup på nyvangsgaarden i Jægerspris... :loveshower: her stod vi selv for det hele, dog også oprydning dagen derpå...

Det er et fantastisk sted, skønne omgivelser, flotte lokaler med mange muligheder og overnatningsmuligheder...

Tjek deres hjemmeside ud... :wink:

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Vi skal holde det på Lyngby Vandrerhjem som ligger i Raadvad. Super hyggeligt sted og så overnatter alle gæsterne. Men tror, at man skal være minimum 50 personer. god jagt :-)

Tak - desværre skal man være min. 60 :/

Har du en mail, det er noget nemmere end at skulle oploade her... :)

Har sendt dig en pm med min mail adresse :) tak!

0

Jeg kan ikke huske de eksakte priser på Sonnerupgaard men der er jo forskel på om man vælger Laden eller et af de to øvrige feststeder som er bedre til mindre selskaber. Eventuelt skulle I prøve at køre derop på inspirationsdagen den 2/4 2015 (vi er der selv).

Men hvor på Sjælland taler vi sådan cirka om .:)

0

Vi var på helenekilde badehotel. Det var intet mindre end fantastisk... Vi lejede hele hotellet for kun 30.000 kr. Så var hele hotellet vores og alle vores gæster kunne overnatte...

Det var en fuldstændig fantastisk oplevelse, og det smukkeste sted...

0

Annonce ♥