Dinie

Servietter og foldning..Hmm..

5 posts in this topic

Hej :)

Ja det der med dekoration af bordene, det kører simpelthen bare rundt for mig haha Jeg syntes der er så meget inspiration på pinterrest og google, meeen meget af det, er jo totalt opgejlet og ikke til at komme i nærheden af for penge...

Vi skal have runde 8-10 personers borde,

navy blå "gennemsigtige" sløjfer på stolene, hvide duge, navy blå bordløbere og en buket i hot pink/pink nuancer på hvert bord. I hver vase kommer der et led lys i bunden (giver en super fed effekt) og så skal der nok lidt stearinlys på bordene også, men ved ikke endnu, om det skal være fyrfads eller bloklys.

Hvide servietter, men kan ikke helt greje om det skal være i stof eller? Syntes 8 kr pr stk i leje er lidt dyrt, eller er det bare mig?

Hvad pynt skal i have på bordene? Skal i have stof eller papirs servietter? og sidst men ikke mindst, hvordan skal jeres foldes??

Håber i kan hjælpe, for det kører rundt og rundt i hovedet på mig :blink:

0

Annonce ♥

Vores bordpynt var meget meget enkel med hvide og cremefarvede roser der matchede min brudebuket, hvide stofduge, sølv lysestager, navyblå bordhæfter og favourbokse det matchede indbydelser osv.

Vi havde hvide stofservietter i lys (de der tynde rullede "tårne") igen meget simple, jeg er ikke til så meget overpyntning....

0

Vi skal have hvide stofservietter foldet som brudelyset (er vist lidt miljøskadet) hvor der bliver fæstet et lille træ-hjerte som bordkort.

Hvid dug (ikea lagner)

Favor-box med et lille satin-bånd med polkaprikker.

Blomsterne på bordet bliver enkel af brudeslør og hjemmesyet filt hjerter.

Og lys bliver olielamper.

0

Vi skal have servietter foldet som fransk lilje med serviet ring

Jeg har købt nogle store tykke papirservietter, men jeg overvejer alvorligt at købe nogle stof (jeg har lige skrevet til en sælger på ebay om han vil sende til danmark) så kan jeg bruge dem af papir til under bestikket eller måske sælge dem :-)

du kan se inspirationsbilled og den servietring jeg har valgt.

Hvis du mangler, kan du købe servietringene af mig til 15,- stk, jeg har 85 stk (jeg kan se du skal giftes efter mig, så det vil self. først blive efter mit bryllup) De er forsølvet messing H: 3 cm Dia. 4,8 cm (normal størrelse)

Så bruger vi vores vinglas som vaser (de er ikke runde, de er sådan nogle der går ud for oven, sådan lidt krystal agtige)

post-75341-0-94368700-1424545250_thumb.j

post-75341-0-81771600-1424545984_thumb.j

post-75341-0-83327700-1424547293_thumb.p

Edited by Me and Him 2015
0

Annonce ♥

Og så har vi købt de fineste Lene Bjerre sølv lysestager som jeg sælger efter brylluppet til 75,- kr stykket Har 54 stk

post-75341-0-00222400-1424547129_thumb.p

0