Sign in to follow this  
Followers 0
Fam-Ahrens-Frøstrup

Teltbryllup inspiration ?

3 posts in this topic

Hej alle sammen 😊

Så kom jeg også med i gruppen herinde - Vi skal giftes d. 21 Maj 2016 😍😍😍

Vi har bestemt os for at blive viet i kirke og holde festen på den campingplads, hvor vi er fastlæggere. Der står et telt vi kan låne uden beregning og det benytter vi os self. Af 😉 Jeg er den meget romantiske type og vil gerne have at det er smukt. Elsker levende lys eller hyggebelysning i det hele taget.... Jeg kunne rigtig godt tænke mig at få stof i loftet af teltet, og noget lys i form af en lyskæde.... Er der nogle herinde der ved hvor man kan købe det stof billigt eller låne det ? Samtidig ville det være rigtig lækkert hvis der var nogle der ligger inde med inspiration til pyntning af telt? Gerne i form af billeder 😉 Vi bor i Jylland

0

Annonce ♥

Velkommen til :)

Det lyder så skønt med bryllup i et telt - det gad jeg også godt :) Og uden beregning er da et super dejligt plus! På ebay og amazon kan du finde både billigt stof og lyskæder. Ellers er Ikea, stof og stil, stof2000 og lignende også gode bud.

Pinterest er din bedste ven når det gælder inspiration! En hurtig søgning på "tent wedding" giver blandt andet inspiration som dette:

67d09e8c6bbbfe52ecdf4690795460a1.jpg3420f42efe38c504ed7802b3f3ffb22b.jpga67712aa0a153c1367aa81bd8efaf333.jpg3ed25d4f68b1d1e5ceab15a40a98da56.jpgdfdf71d8c6a4f47e1fe8cad7407271bc.jpg

1

Velkommen til :)

Hvor lyder det bare rigtigt fedt med fest på pladsen hvor I er fastlæggere, jeg elsker tanken om teltet. Jeg har desværre ikke nogle gode ideer til hvor I kan finde lyskæder og stof billigt i dk, men har I overvejet at kigge efter det på ebay? Vi er rigtig mange herinde der finder de fleste af vores ting til en rigtig god pris på ebay.co.uk. Du skal bare huske at hvis de sender fra et land udenfor europa, må beløbet ikke være over (jeg plejer at regne med) 80 kr,

Jeg har lige lavet en hurtig søgning på lyskæder: Lyskæder og jeg har selv købt organza i baner til bord her: Organza

Måske kan det bruges

0