Brok

Lokaler nær Roskilde?

4 indlæg i dette emne

Nogen der kender nogle gode lokaler nær Roskilde?
Vi satser på at skulle giftes i Herslev kirke, så rigtig gerne på den side af Roskilde. (Vi er stadig i begyndelsesfasen så intet er helt på plads endnu)

Der skal være plads til minimum 80 mennesker.

Det er et krav at vi selv medbringer mad, drikke, personale mm. Altså skal vi kun bruge lokaler, borde, stole, service mm. og det skal være muligt at have lokalerne dagen før og dagen efter.

Overnatningsmuligheder (Bare for os selv og dem der skal hjælpe med rengøring) vil være rigtig dejlige, men det er bestemt ikke det afgørende.

Vi har kigget på sonnerupgård og har været til fester der. Selvom det uden tvivl er dejlige omgivelser, så er vi ikke interesseret i at have så stor en udgift til lokaler som det vil være der. (Også selvom de 'blærer' sig med bedre service mm. for den sags skyld kunne vi nøjes med plastik tallerkener ;) )

Nogen bud på steder vi kan have med i vores overvejelser?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved ikke om Sonnerupgaard "blærer" sig med deres service men én ting får man ikke bedre andre steder og det er omgivelserne .:) Skal faktisk op på deres inspirationsdag den 2/4 som udstiller og muligvis også spille deroppe den 4/4 hvad jeg har gjort mange gange. .:)

Men der er mange gode forsamlingshuse i Roskilde og omegn når i ser bort fra selve Roskilde C. Indenfor de senere 4 uger har jeg været i 1) Sognegården i Ågerup (godt nok kun besøg hos en af vores andre dj's). Glimrende lokaler. 2) Snoldelev Sognegaard i Gadstrup som også er meget fine lokaler og som jeg husker det var de også til at betale. .:)

0

Del dette indlæg

Hvad med lokalerne, der hører til Herslev Kirke? De ligger bag kirken, ved siden af præstegården. Jeg mener, at der er plads til 80+ og så er der fine udendørsområder. Jeg ved ikke om der er ens service til 80 personer, men der er jo ikke det dyreste at leje :-)

Redigeret af nicosrh
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer