Marie E

Aktiviteter til børn ?

10 indlæg i dette emne

Hej

Vi kommer til at have 3 børn med i alderen 9½ og 12 til vores bryllup, det er min niece og to nevøer, men vi ved jo alle det kan blive en lang dag og det kan være svært at sidde stille i så mange timer.

Vi snakker om at lave nogle aktivitetposer til dem med lidt forskellig godt i.

tænker ud i noget lego ( alders betegnet og interesse), skattejagt / billeder af gæsterne, Malebog , et lærred hvor de kan lavet et maleri til os

Hvad gør i ?

kom med alle jeres skønne ideer og meget mere :cheerleader3::cheerleader3:

Redigeret af Marie E
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Umiddelbart tænker jeg at de er for store til aktivitetsposer og malebøger, det er super hvis det er mindre børn, men pre-teens tror jeg hellere vil spille på deres mobil og lign.... Vi havde Sunes PS3 med som vi satte til TVet oppe i bryllupssuiten så vores fætre på 14 kunne spille

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Umiddelbart tænker jeg at de er for store til aktivitetsposer og malebøger, det er super hvis det er mindre børn, men pre-teens tror jeg hellere vil spille på deres mobil og lign.... Vi havde Sunes PS3 med som vi satte til TVet oppe i bryllupssuiten så vores fætre på 14 kunne spille

Du har måske ret og jeg ser dem nok bare som Mosters små guldklumper :blush:

Så tilbage til start, what to do

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Umiddelbart tænker jeg at de er for store til aktivitetsposer og malebøger, det er super hvis det er mindre børn, men pre-teens tror jeg hellere vil spille på deres mobil og lign.... Vi havde Sunes PS3 med som vi satte til TVet oppe i bryllupssuiten så vores fætre på 14 kunne spille

Du har måske ret og jeg ser dem nok bare som Mosters små guldklumper :blush:

Så tilbage til start, what to do

Skal jeres egne ikke med? Tror jeg ville sætte dem sammen og lade dem have et lille ungdomsbord/hjørne så skal de nok finde noget at lave... Alternativt kan du jo spørge om de ikke vil tage billeder enten med deres mobiler eller engangskameraer, det synes de fleste i den alder er sjovt og så er de en del af festen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Enig med de øvrige. .:) Spil og mobil er altid et hit. Oplever faktisk min X-box ivrige søn sidde og tale engelsk med folk, herunder også voksne mennesker, fra Tyskland, Norge, Sovjet, etc.hvad han kan gøre i timer (hvis han får lov) og de taler om meget andet end X-box så det er faktisk lidt lærerigt. .:)

Ja Freja skal nok stå der .:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Umiddelbart tænker jeg at de er for store til aktivitetsposer og malebøger, det er super hvis det er mindre børn, men pre-teens tror jeg hellere vil spille på deres mobil og lign.... Vi havde Sunes PS3 med som vi satte til TVet oppe i bryllupssuiten så vores fætre på 14 kunne spille

Du har måske ret og jeg ser dem nok bare som Mosters små guldklumper :blush:

Så tilbage til start, what to do

Skal jeres egne ikke med? Tror jeg ville sætte dem sammen og lade dem have et lille ungdomsbord/hjørne så skal de nok finde noget at lave... Alternativt kan du jo spørge om de ikke vil tage billeder enten med deres mobiler eller engangskameraer, det synes de fleste i den alder er sjovt og så er de en del af festen

jo det skal de men de er 14 og næsten 19 på det tidspunkt, så tror det er noget andet med dem

ja det er måske en god ide med mobiler/engangkamera

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig med de øvrige. . :) Spil og mobil er altid et hit. Oplever faktisk min X-box ivrige søn sidde og tale engelsk med folk, herunder også voksne mennesker, fra Tyskland, Norge, Sovjet, etc.hvad han kan gøre i timer (hvis han får lov) og de taler om meget andet end X-box så det er faktisk lidt lærerigt. . :)

Ja Freja skal nok stå der . :)

:lol: ja det kan du nok være ret sikker på hun gør men jeg ved ikke om vi har mulighed for at sæt x box op ...men det er værd at tage med og undersøge det

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har ni børn med fra 1-18 år.

Jeg laver en pose til alle under 18. Køber bla et blad, som passer til deres alder ( Anders and, Disney, vi unge m.m.).

Tænker at tage i søstrene grene og finde forskellige små ting, som de kan beskæftige sig med i børnerummet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer