DortheJ

Drikkevarer

7 indlæg i dette emne

Skønne zillaer😊

Med under 50 dage igen er det på tide at få kigget på drikkevarer, men puha hvor er det svært.. Hvor meget skal der købes ind til sådan en skøn lang dag med både reception og fest for lige omkring 80 mennesker? Hvad har i andre købt/tænkt? 😊

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har hørt man skal regne med ca en ½ flaske rødvind og en ½ flakse hvidvin pr. person - altså ialt en hel flaske.. tror det er lidt det vi kommer til at gå efter.. sodavand og øl ved jeg ikke endnu.. men vi skal holde det i august så hvis det er meget varmt bliver der nok drukket meget. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi regner med en halv flaske hvid og en hel flaske rød til alle voksne ved middagen (hvilket er for meget, men jeg vil ikke sidde og være nervøs for at løbe tør), derudover er der øl, lidt til desserten, cognac og baileys til kaffen og til sidst mulighed for drinks (G&T, mojitos, vodka mv). - dertil masser af sodavand.

Til receptionen regner vi maks to glas cremant pr. Mand....

0

Del dette indlæg

Åh, vi holdt bryllup for 83 gæster, men kan skisme ikke huske, hvor meget vi købte for et år siden...! Men vi holdt øje med lokale tilbud og kunne så levere overskud tilbage, hvis vi havde for meget efterfølgende. Det kunne sagtens svare sig at holde øje med tilbud i forhold til at drible til Tyskland.

Vi spurgte vores kokke om, hvor meget de vidste man skulle købe af drikkevarer pr. mand, så prøv at høre dem ad - de ved det garanteret.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer