AugustBrud2015

Velkomstposer/favourboxes?

8 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg ville lave velkomstposer, der også fungerede som hangover-kit.

Jeg ville i hvert fald putte følgende i, hvis der bor 2 personer på værelset:

- skilt til døren

- en lille hilsen fra jer

- 2 ds cola

- 1 lille pose chips

- panodiler

- tyggegummi

- terpentiner eller en anden sjov festting

.. derudover kunne jeg finde på at putte skøre festbriller, vådservietter, en lille tube creme, lommetørklæder, peanuts og alt muligt andet i - kig evt. hos Cricht, i hendes tråd er der mange gode ideer til sådan et kit!

0

Del dette indlæg

Vi skal have favourboks, som gæsterne får når middagen er ovre, for de er for store til at kunne stå på bordene. Vi putter et lille shot i, som vi har omdømt til eliksir af forskellige arter, som passer til hvert enkelt. Derud over kommer der en lille æske ned i med chokolader.

Jeg prøver at overbevise Hubby om at vi skal have en velkomst-pose på værelserne som gæsterne har booket. Men det er stadig på diskussionsbordet :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis vi skulle have overnattende gæster ville jeg vælge velkomstposer på værelserne - men hvorfor ikke begge dele? :tunge:

Vi har små favourbokse ved hver plads på bordene med en lille god chokolade i, med et personligt papir om. I kvindernes er der derudover et par flowerbombs og i mændenes kommer der formentlig et lille "badge" med navn på eller "skål" eller sådan noget, og bagsiden fungerer så som en øl/sodavandoplukker.

Derudover laver vi hangover kit med en flaske vand med personligt papir om, 2 hovedpinepiller, en lille bøtte med hjerteformede mintpastiller, en lille pose chips + en dåse cola i hver. Måske kommer der mere i, men pt. er dette ihvertfald indholdet :)

0

Del dette indlæg

Tusind tak for svar alle sammen :loveshower:

Hvor finder man små firkantede chokolader, så man kan lave personlig emballage? :)

Og hvordan har I gjort på vandflaskerne?

Hvor finder man små chipsposer? Synes ikke det er noget jeg har set før?

0

Del dette indlæg

Du kan få små chipsposer fra både Lays og Kims. Vi købte vores i netto som tilbudsvare men gætter på Bilka osv. er et mere sikkert bud på et sted der har dem i fast sortiment. Ellers i Tyskland hvis I alligevel skal derned af og evt. handle drikkevarer eller lign.

Små firkantede chokolade har jeg købt i Bilka. Toms med 70% chokolade 👍

Både med chokolader og vandflasker tænker jeg at købte lidt blankt alm. tyndt papir og så måle ud hvor stort hver mærkat/bånd skal være. Lave tekstfeltet i word i den rette størrelse og lave designet med tekst/logo/monogram eller hvad man nu skal have på. Derefter printe og klippe ud og lukke med et lille bitte stykke dobbeltklæbende tape 😊

1

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer