LogK

50 års fødselsdag herremiddag hjælp til invitationer

8 indlæg i dette emne

Hej :)

Min skønne kæreste bliver 50 om lidt over en måned .. han holder en middag for sine gode herrevenner .. nu er jeg blevet overdraget hvervet at lave invitationer ... tror farverne skal være brun/beige/? måske lime .. jeg har frie hænder ..

teksten skal være let humoristisk eller hysterisk morsom ... han er ikke en meget alvorlig eller snerpet person :)

Håber I har nogle gode idéer

Ha en god aften

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er der ingen andre der har svaret hvor man ellers skulle tro at der var masser af inspiration. Men skal jeg være helt ærlig .:) Jeg tror egentlig det er fuldstændig hip som hap hvad du gør .:) Først og fremmest fordi vi taler om en "kønsart" som generelt ikke går meget op i den slags.

0

Del dette indlæg

Nu er der ingen andre der har svaret hvor man ellers skulle tro at der var masser af inspiration. Men skal jeg være helt ærlig . :) Jeg tror egentlig det er fuldstændig hip som hap hvad du gør . :) Først og fremmest fordi vi taler om en "kønsart" som generelt ikke går meget op i den slags.

Du har helt ret i at lige den "kønsart" ikke går op i det ... men da han involverede mig blev det noget helt andet :D han går i madklub og der skal de dække bord ordentligt og flere af dem skal med så jeg vil ikke stå tilbage :D jeg har været i den lokale hobbybar og fået fat på lidt af hvert .. så jeg ender med noget olivengrønt .. hvidt .. og en stribet skjorte og slips .. det var lige det min fantasi rakte til så nu må vi se om han bliver tilfreds ellers må jeg på den igen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super . :)

Nu mangler jeg bare en sjov tekst .. jeg er helt på bar bund og ved ikke hvor jeg skal lede :S

her er hvad jeg tænker indtil videre .. indbydelserne er sendt og de gjorde lykke .. nu vil jeg gerne matche med et eller andet der giver et maskulint men dog pyntet bord .. har tænkt at lave høje hatte til at sætte vaserne i så blomsterne bare ser ud til at stå i hattene

post-73880-0-61469400-1434972259_thumb.j

post-73880-0-26975200-1434972276_thumb.j

0

Del dette indlæg

Super . :)

Nu mangler jeg bare en sjov tekst .. jeg er helt på bar bund og ved ikke hvor jeg skal lede :S

her er hvad jeg tænker indtil videre .. indbydelserne er sendt og de gjorde lykke .. nu vil jeg gerne matche med et eller andet der giver et maskulint men dog pyntet bord .. har tænkt at lave høje hatte til at sætte vaserne i så blomsterne bare ser ud til at stå i hattene

hjælp til menu halløjet ville være rigtig dejligt :)

0

Del dette indlæg

Rigtig flotte invitationer du har lavet!!! Hvad vil du helt præcist have hjælp til med menuen? Synes ikke lige jeg kan finde det.

Høje hatte med blomster i lyder så fint.. Måske kunne gamle karafler også bruges? Altså dem man typisk har haft sherry, portvin, whiskey osv i..

Håber I får en god fest

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer