Crina

Hotel Prindsen-Roskilde

8 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg har ikke selv spillet der men vi havde et bryllup deroppe tidligere på året hvor en af vores gode trofaste folk spillede. Han talte varmt om stedet og ikke mindst maden (personligt havde jeg nok selv gerne været fri for at stå på en høj scene men det er ikke sikkert han havde et egentligt valg).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi spiste i deres restaurant, da vi undersøgte, hvor vi gerne ville holde vores bryllup. Vi blev gift i Domkirken, så Prindsen ville have været et oplagt valg, men vi var på ingen måde imponerede af, hvad deres restaurant kunne levere.

Dog har jeg nogen bekendte, som var fint tilfredse med maden på dagen, jeg har set nogen billeder, og det så bestemt også lækkert ud :)

Men jeg ville anbefale, at tage et smut forbi restauranten, og se om de laver noget, som I vil kunne være tilfredse med.

Vi endte med at vælge Restaurant Herthadalen, som lavede noget helt fantastisk mad, og på dagen var alt helt perfekt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der spillede jeg forrige weekend - altså Herthadalen - og ja det er et perfekt sted om end de havde glemt eller ikke havde fået oplyst at jeg også skulle spille under middagen med det resultat at jeg ikke kunne se størstedelen af selskabet inkl. toastmasteren og brudeparret men det gik. Der var gudskelov ingen festsange for de kræver at man har udsyn til selskabet.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer