tanjaogjesper

Tale til min kommende mand

3 posts in this topic

Puha nu er der kun små 8 uger tilbage til den store dag:).

Nu er det ved, at være tid til, at få lavet talen. Men gud har ikke nogle ide Hvordan jeg skal få lavet en. Kan slet ikke få skrevet noget ned. Er så nervøs, at det hele går i stå. Er der nogle der vil hjælpe en meget nervøs kommende brud:)

0

Annonce ♥

Jeg kan ikke hitte ud af det der med taler og var fast besluttet på, at jeg ikke skulle holde en tale... Men jeg fik luret lidt på en gammel tråd herinde på BK og fandt derefter denne side: http://www.anderledes-festtaler.dk/ som en tidligere brud herinde har oprettet efter at hun lavede sin egen tale som et eventyr.

Det gør at jeg måske alligevel overvejer, om jeg ikke skulle prøve at få hende til at lave en tale for mig og så overraske hele forsamlingen (hvis jeg altså kan gøre det) ;) Mit næste problem er, at jeg lige pludselig slet ikke kan huske nogen særlige stikord - tsk tsk tsk, er det ikke bare typisk.. :(

Pøj pøj med din tale.. *S*

Edited by Muldebeerg
0

Mit bedste råd er, at du skal ikke tænke for meget over det, så kommer ordene af sig selv. Hvis du sætter dig ned og siger til dig selv: "Nu skal jeg skrive den tale!", så får du skriveblokering.

Lav i stedet nogle ting med din tilkommende, som I begge kan lide og mærk efter, så kommer det helt af sig selv.

Jeg skal giftes om 2½ uge og jeg har ikke skrevet talen endnu. Jeg begyndte, ligesom du, at tænke over det for længe siden og panikkede lidt. jeg tvang mig selv til ikke at tænke på det og pludselig begyndt ordene at pible frem af sig selv. Talen er i mit hoved og skal snart ned på papir.

Det skal nok gå, bare lad være med at tænke for meget det.

0