Pille

A table story

8 indlæg i dette emne

Hej brides2be

Jeg vil gerne lige slå et slag for en mindre og, for mig, ukendt lille virksomhed, der hedder "A table story". De er en virksomhed som lejer "særpræget" service og lign. ud - og virkelig sætter den røde tråd i fokus!

Jeg ledte en dag efter borddekorationer i mine farver og op poppede et billede af den smukkeste dekoration på et krystallagkagefad

post-66555-0-75983800-1435780085_thumb.j

Jeg gik ind på deres facebookside og de har bare SÅ mange lækre ting derinde.. Jeg har aldrig - og jeg gentager - ALDRIG fået så fantastisk service som jeg har fået af dem. De eranbefalelsesværdige!

Kærlig hilsen,

Pille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Må man spørge, hvad du lejede og til hvilken pris?

Jeg har ikke lejet noget endnu, og priserne er vidst lidt individuelle alt efter hvad du skal leje.. Og selvom jeg ikke har lejet fadene ENDNU, har jeg bare fået SÅ god service!

Jeg har også kun hørt godt om konceptet - blandet andet fra den brud som havde den opsats du viser billede af :wink:

Hov, er hun herinde fra? Kan du fortælle mig hvem hun er?

Jeg er ellevild med konceptet og synes de har SÅ mange fine ting!

0

Del dette indlæg

Jeg har også kun hørt godt om konceptet - blandet andet fra den brud som havde den opsats du viser billede af :wink:

Vi har en FB gruppe med nogle andre 2015 brude som oprindelig var herindefra men tror aldrig hun kom så langt til at lave en tråd eller en aktiv bruger herinde.. Men kan da stille spørgsmål videre til hende i gruppen hvis det er?

0

Del dette indlæg

Vi har en FB gruppe med nogle andre 2015 brude som oprindelig var herindefra men tror aldrig hun kom så langt til at lave en tråd eller en aktiv bruger herinde.. Men kan da stille spørgsmål videre til hende i gruppen hvis det er?

Nej, det er okay - jeg blev bare helt nysgerrig og ville snuse i en planlægningstråd, hvis hun havde en :wink: Men, du må gerne hilse hende og sige tak for inspirationen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer