DCM

Brudepiger

8 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg havde én. Men det var kun for lige at hjælpe med slør og slæb og hendes primære opgave var at hjælpe med vores egne drenge som var brudesvende. De gik ind bag ved os og hun holdt dem i hånden. Ville gerne have haft hende i en pæn kjole som matchede farvetemaet. Men det kunne ikke lade sig gøre pga hendes størrelse...

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min søster har altid snakket om at hun gerne ville være brudepiger, når jeg skulle giftes, hun skulle selvfølgelig have budet. Hun har selv fået lov at vælge hvilken kjole hun skulle havd på, og skal hjælpe med slæbet på kjolen og ellers små praktiske ting. Hun skal desuden få ind i kirken efter mig

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min søster var brudeterne/brudepige og havde kjole der matchede vores farver (og forlovers jakkesæt), hun har altid gerne villet være brudepige og hun blev snydt da jeg første gang blev hemmeligt gift på rådhuset så sidste år var jeg ikke et øjeblik i tvivl om hun skulle spørges... Hun var sammen med mig om formiddagen, rettede min kjole og slør til, gik ind efter mig i kirken, var med ude til fotograferingen hvor hun hjalp fotografen og så holdt hun tale under middagen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har 3 voksne brudepiger, 2 ens kjoler og maid of honor i anden kjole.. Og så har jeg 3 små, 1 pige og 2 drenge.

Planen er at de små går før mig og de store efter mig. Og de store skal træde til hvis de små "fryser" når dørene går op.. De er 5 år og 2x 3 år..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal have mine 2 søstre - som vil være henholdsvis 17 og 18 år, men det er mest fordi at de i de sidste 10 år har sagt at d vil være brudepiger, når K og jeg skulle giftes.
Dernæst skal jeg have min kusines datter på 3 år som brudepige/blomsterpige - ved så ikke helt hvordan det lige skal gå, da hun har en tendens til at gøre lige præcis hvad hun selv vil :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fedt.. super dejligt at hører at andre end mig skal have voksne brudepiger. Lige nu er det min søster og min kæreste niece som skal være brudepiger 😊 vil gerne have at de har de samme kjoler på og i samme farve som temaet til bryllupet

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer