Sign in to follow this  
Followers 0
1403

Fuck ! Den forkerte kjole ..

3 posts in this topic

Lige en lille histroie..

Jeg var i marts måned nede for at købe min drømmekjole..

En meget meget smuk en af slagsen - desværre med 3 måneders leveringstid og en uendelig lang venteliste til skrædderen.

Derfor ..

Fik jeg en tid ved skrædderen d. 29/7 (Altså om to uger). I dag skulle min mor så derned og hente hendes festkjole til brylluppet. Jeg tog med - thank god at jeg tog med!

Jeg var så spændt på at komme i kjolen igen, at jeg spurgte om der var mulighed for at jeg kunne prøve den hurtigt på - der var tid til overs efter min mor havde fået rettet sin kjole færdig, så jeg fik lov at hoppe i min..

DET VAR SÅ BARE DEN FORKERTE KJOLE DE HAVDE FÅET HJEM OG DEN VAR BLEVET LEVERET I ET NR. FOR LILLE!!

Panikken spredte sig fuldstændig med kun 3 uger til brylluppet og en forkert og for lille kjole..

En hver bruds største mareridt!

Om to uger skal jeg så ned og prøve min kjole på og se rettelser.

Jeg var heldigvis så heldig, at de havde kjolen hjemme i en størrelse for stor, så nu får jeg rettet kjolen til alle steder.

Ryg, bryst, talje - alt bliver syet ind og jeg ender altså med min drømmekjole.

En panik, som i sidste ende, heldigvis endte godt. Jeg får min drømmekjole, men ved først om to uger, om den sidder perfekt.

Det er næsten for spændende..

Bare lige en lille historie jeg ville dele.

Så tøser - sørg nu for guds skyld for, at prøve kjolen på, så snart den er i forretningen.

Godt jeg ikke ventede til en uge inden brylluppet hvor jeg havde min oprindelige tid!

Edited by 1403
0

Annonce ♥

He he der var også panik på med min kjole :-) Jeg bor i Kbh, men skulle giftes i Korsør hvor min mor bor. Vi havde ikke selv plads til kjolen så den hang hos min mor og derfor også der jeg tog til skrædder ca 3 uger før. Hun blev desværre lidt forsinket med tilretningen, så jeg kunne først prøve den igen 5 dage før. Men tog chancen og ventede til to dage før da jeg jo skulle på tværs af Sjælland.

Det var ikke skrædderen selv som var der først gang og hende den anden havde været lige ivrig nok til at stramme den ind plus at jeg nærmest ingen bryster har efter et stort vægttab. Den var desværre svær at rette ordentlig til ved brystet. Så da jeg prøvede den torsdag eftermiddag var den altså alligevel ikke færdig!

Uden beregning lavede skrædderen dog de nødvendige ændringer og kørte ud og afleverede den hjemme hos mine forældre! Var der så stadig noget skulle jeg bare ringe så ville hun komme igen. Den passede dog heldigvis :-) Så super service og dygtig skrædder. Men det var altså alligevel lidt et "close Call" ;-)

Dejligt at det lykkedes for dig at få styr på kjolen alligevel :-) og håber du får en vidunderlig dag når den snart kommer. Det er fantastisk! :-D

0

He he der var også panik på med min kjole :-) Jeg bor i Kbh, men skulle giftes i Korsør hvor min mor bor. Vi havde ikke selv plads til kjolen så den hang hos min mor og derfor også der jeg tog til skrædder ca 3 uger før. Hun blev desværre lidt forsinket med tilretningen, så jeg kunne først prøve den igen 5 dage før. Men tog chancen og ventede til to dage før da jeg jo skulle på tværs af Sjælland.

Det var ikke skrædderen selv som var der først gang og hende den anden havde været lige ivrig nok til at stramme den ind plus at jeg nærmest ingen bryster har efter et stort vægttab. Den var desværre svær at rette ordentlig til ved brystet. Så da jeg prøvede den torsdag eftermiddag var den altså alligevel ikke færdig!

Uden beregning lavede skrædderen dog de nødvendige ændringer og kørte ud og afleverede den hjemme hos mine forældre! Var der så stadig noget skulle jeg bare ringe så ville hun komme igen. Den passede dog heldigvis :-) Så super service og dygtig skrædder. Men det var altså alligevel lidt et "close Call" ;-)

Dejligt at det lykkedes for dig at få styr på kjolen alligevel :-) og håber du får en vidunderlig dag når den snart kommer. Det er fantastisk! :-D

Puha nej - det lyder godt nok også til næsten at være for meget ! øv.. Det er bare ikke det man har brug for..

Godt det lykkedes for dig alligevel :)

0