Halling6

September bryllup 2015 -

16 indlæg i dette emne

Er det måske et haste bryllup? :o:o

Vi har jo vidst i 2 år at vi skulle giftes i 2015 - men det der med at komme igang trak bare ud..

Men her i starten af Juni 2015 tog vi os endelig sammen og kontaktede den katolske kirke i vejle..

Vi kunne blive viet den i slutningen af august eller i September - vi valgte den 26 september 2015...

Så nu var det bare at komme igang - jeg ringede rundt til alle resturanter for at forhører os ad. Men alt var udlejet. ( sådan er det jo når man starter for sent :blink:

Så vi besluttede at leje et forsamlings hus og til sidst fandt vi et nyt og moderne forsamlings hus i Vejle centrum.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Forlovelsen - folk får gåsehud når de hører og genfortæller. . . :a1221: :7himmel:

Jeg har aldrig haft planer om at skulle hverken forlovelse eller giftes - eller i hvert fald ikke noget stort bryllup.

Jeg var i 2013 i Thailand i praktik helt alene - det var en stor oplevelse for mig da jeg rejste alene og skulle bo hos en thailandsk familie - jeg nød den store kulturelle forskel.

En aften inviterede familien mig på et dinner cruise i Bangkok flodbank - vi ankom til det smukke skib og jeg fik den flotteste buket blomster - vi talte om hvem det kunne være og kom alle i tanke om at tidligere på aftenen havde en thailandsk mand givet mig et klap i numsen. SÅ det måtte være ham der sendte blomster.

Vi gik ned foran på skibet og stod og kiggede på det fortryllende Bangkok - pludselig stod jeg helt alene og kiggede tilbage... DER kom han sku gående... min elskede og savnede kæreste stod pludselig på skibet med en ring og friet til mig.. Jeg var i CHOK!

Alt var planlagt til mindste detalje og jeg havde overhovedet ikke set det komme.

Selv om hans flytbilet måtte koste 8000 kroner mere havde han købt den for at vi kunne sidde sammen på hjem i flyveren.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja Cricht. Men er meget spontan.. og kan godt lide at tingene skal ske her og nu samt at lave en masse DIY projketer. Det hænger slet ikke sammen med fungere fantastisk og er sikker på vi når det hele.

Jeg er i øverigt helt vild med alle dine DIY projekter til jeres bryllup. Det ser så fantastisk ud...

0

Del dette indlæg

Opsumering

Vores lille for nogen haste bryllup - bliver planlagt på 4 mdr.

Hele juli har alle butikkerne og forhandler ferie lukket - så ikke muligt at planlægge det store her.

I august står den på sommerferie i 3 uger.

Vi skal giftes den 26 septemper 2015.

Frieriet Kommende fru Le.

Katolsk vielse i Katolsk kirke - dansk/ vietnamisk bryllup

Mint grøn - sølv - hvid - blå

Indbydelse er et DIY projekt samt magnet visit kort med de vigtigste oplysninger om selve dagen.

Reception efterfølgende ved kirken

Festen foregår i forsamlings hos 2,5 km fra kirken

Maden bliver bestilt ude - bliver buffet.

Drikkevare bliver hentet hos lokal vin mand - bilka og tyskland

Musik - har vi ikke bestilt.

Fotograf - overvejer vi endnu.

Ringe - Anne Cohen c6 - de har ferie.. Håber vi kan nå det ;I

Kjole blev købt spontant til næsten ingen penge ( elsker at gøre et kup) Sommerkjole udsalg

Suit er blevet special syet hos skrædder for 1200 kr ( elsker at gøre et kup)

Sko - overvejer vi endnu.

Smykker - får jeg af min svigermor på selve dagen.

Hår - min veninde er frisør

Make-up - min anden veninde er make-up astisk

Ansigt behandlinge mm - min tredjde veninde er kosmetolog

( elsker mit beauty netværk)

Redigeret af Halling6
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja Cricht. Men er meget spontan.. og kan godt lide at tingene skal ske her og nu samt at lave en masse DIY projketer. Det hænger slet ikke sammen med fungere fantastisk og er sikker på vi når det hele.

Jeg er i øverigt helt vild med alle dine DIY projekter til jeres bryllup. Det ser så fantastisk ud...

Tusind tak skal du have :)

file:///Users/Mariahalling/Desktop/IMG_6886.jpg

Så fandt jeg kjolen på sommerudsalg :D

For at sætte billeder ind skal du først trykke på knappen "Anvend fuld editor" nederst i kommentarfeltet - lige ved siden af den lyserøde knap.

Nederst på den nye side kan du uploade billeder fra din computer og derefter vedhæfte dem i din besvarelse.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

DIY og andet bordpynt

Sommerfugle hilsner til gæsterne Sommerfugle Hilsner som minder

Ballon gæste 'bog.¨ Ballon gæste bog

Kurv med sæbe bobler til kirken

Folde personlige servietter http://www.weddix.de/hochzeitsshop/shop-hochzeitsservietten-servietten-hochzeit.html

Potteskjuler af konserverse dåser Potteskjuler af konserverse dåser

Indbydelser - købte alt i søsterne grene

Takkekort

Magnet visit kort fra www.vistaprint.dk

Bord nummer med historie Bordplan med histoire og andre ideer

Redigeret af Halling6
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer