Sign in to follow this  
Followers 0
Lærkemis

Hvem står for ris/frø/rosenblade?

9 posts in this topic

Nu håber jeg ikke, jeg spørger dumt - men når der kastes ris (eller andet) ved kirken/ceremonien - hvem står så for at sørge for disse?

Jeg har egentlig altid tænkt at gæsterne tager noget med selv - men er det egentlig mig, der skal have det klar?

0

Annonce ♥

Jeg ville selv stå for dette, da hvis risene ikke er vasket forinden, så giver det mærker på gommes tøj :-)

0

Jeg køber selv nogle "ris", men det er nogle der bli'r opløst af vand så fuglene ikke får ondt i maven - og kirkens personale ikke skal rydde en masse op bagefter. 

0

On 4/22/2016 at 10:53 PM, blirjegnogensindegift said:

Jeg køber selv nogle "ris", men det er nogle der bli'r opløst af vand så fuglene ikke får ondt i maven - og kirkens personale ikke skal rydde en masse op bagefter. 

Det er en skrøne, at fuglene får ondt i maven: Myte: Slår ris små fugle ihjel?

Til gengæld er det ikke en skrøne, at kirkens personale skal gøre rent både inde og ude, når der har været kastet med ris og diverse.

0

Annonce ♥

8 minutes ago, GoldRumble said:

Det er en skrøne, at fuglene får ondt i maven: Myte: Slår ris små fugle ihjel?

Til gengæld er det ikke en skrøne, at kirkens personale skal gøre rent både inde og ude, når der har været kastet med ris og diverse.

Nå hvor sjovt. Fint at vide de ikke blir syge af det, de små fugle. 
Men ja, god stil at lade personalet slippe for alt den oprydning :)

0

Jeg ville også selv sørge for at have risposer eller andet klar. Husk at tjekke om der må kastes med ris ved kirken :)

0

Vi har fået min svigermor til at stå for det. Hun ville så gerne hjælpe til med et eller andet :) 

0

Jeg ville nok ikke bruge ris mere, ikke alene sviner det men det lokker også rotter til.

Jeg ville bruge bryllupssæbebobler i dag ()()

0

Annonce ♥

Jeg ville også enten selv stå for det eller bede en tæt på til at gøre det :) Personligt står jeg selv for det, men det er fordi vi vil have hjerteris, som er lavet af sukker og opløses næste gang det regner eller på anden måde får vand :)

0