mabj

Hvilken fotobog

8 indlæg i dette emne

Hjææælp skønne kvinder!

Jeg har brug for jeres erfaringer med fotobøger.

Jeg har et stort ønske om selv at lave en flot og smuk fotobog med location billeder fra vores bryllup.

Den skal være:

- Læder- eller lærredindbundet

- Indeholde omkring 40 sider

- Være super kvalitet

- Fotobogen skal kunne laves på en mac

- Må gerne være rimelig brugervenlig for én der ikke er inde i fotobogens verden :)

- Prisen er ikke vigtig, hvis bare bogen er i god kvalitet

Håber meget på jeres hjælp :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg plejer at bruge føtex/bilka's deres kvalitet er god og de har tilfredshedgaranti;)

0

Del dette indlæg

Jeg har købt en deal fra fotosjov.dk. Om de kan lave læderindbundet ved jeg ikke. Men det er værd at følge med på dealsiderne.

Jeg skulle have givet 500+ for vores men dealen lød på 179. kr. Og den er super fin :-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har brugt 2m professional fra England. Det er et firma, der vist egentlig henvender sig til professionelle fotografer, men jeg fik lov at bestille derfra alligevel. Vi har fået en meget meget luksuriøs fotobog, som vi er helt vilde med. Men den endte så også med at koste 2500kr mener jeg (for måske 80 sider). Deres program var ret nemt at bruge. Der er også Vanilla photobooks. Dem havde jeg egentlig besluttet mig for først, men de laver vist maks med 60 sider og da vi havde fotograf med i 16 timer var det altså svært at begrænse sig :)

0

Del dette indlæg

Jeg lavede min fotobog fra brylluppet hos onlinefotoservice.dk, og det er egentlig rimelig intuitivt at arbejde i, så snart man har downloadet deres software. Jeg lavede selv fotobogen, men jeg ved, at der er mulighed for at man kan få en fotobogsdesigner til at lave bogen for en. De har både almindelig indbinding (med billede på forsiden), lærred, og kunstlæder. Virkelig mange muligheder! Jeg valgte at sætte et billede på forsiden, og så valgte jeg en lidt dyrere papirtype, og det var alle pengene værd!

0

Del dette indlæg

Det er nok lidt for sent med et svar til denne tråd, men nu skriver jeg liiiige alligevel, hvis der er andre som havner her for at finde inspiration til samme emne :thumbsupsmileyanim:Vi fik lavet vores hos et firma der hedder Smartphoto - en fotobog med hårdt omslag og plads til tekst. Og så var den ikke specielt dyr, men vi synes at kvaliteten er god for prisen:lol:Mener nok vi gav 400, men I kan nok finde priserne her: https://www.smartphoto.dk/

0

Del dette indlæg

Jeg har altid brugt CEWE fotobog :) og gjorde det også nu til vores bryllup.
Prisen ved jeg ikke om er dyr eller billig. Vi gav små 1200 kr for  det nummer større end A4 og 60 sider. Det er under alle omstændighederne pengene værd :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥