FrkAura

Er det realistisk?

22 posts in this topic

Ja som overskriften siger, er det realistisk at finde en brudekjole til max 5000 kr.? Vi er lige gået i gang med bryllupsplanlægningen, og jeg aner ikke hvor jeg skal tage hen og prøve. Jeg ved bare ikke om det er realistisk at gå ud og prøve kjoler når man ikke har mere at gøre godt med. Hvilke butikker vil i anbefale der har kjoler til denne pris i københavn? Jeg har ikke bil, så ser helst det er inde i byen eller hvor det er forholdsvis nemt at komme til.

0

Annonce ♥

Ja det er absolut realistisk.

Lige om lidt kommer der faktisk et nyhedsbrev ud for en af vores brudekjole butikker, der holder udsalg, hvor der er brudekjoler til hhv. 1.999,-, 2.999,-, 3.999,-, 4.999,- og 5.999 kr

Godt nok ikke i København men i Storkøbenhavn, så hvis du har mulighed for at få et lift af nogen eller tage det offentlige, så er der en god mulighed.

Hold øje med vores nyhedsbrev som dumper ind i din mail box i dag eller i morgen :)

0

Ja det er absolut realistisk.

Lige om lidt kommer der faktisk et nyhedsbrev ud for en af vores brudekjole butikker, der holder udsalg, hvor der er brudekjoler til hhv. 1.999,-, 2.999,-, 3.999,-, 4.999,- og 5.999 kr

Godt nok ikke i København men i Storkøbenhavn, så hvis du har mulighed for at få et lift af nogen eller tage det offentlige, så er der en god mulighed.

Hold øje med vores nyhedsbrev som dumper ind i din mail box i dag eller i morgen :)

Tak ☺️ Jeg har fået mailen, men er ikke sikker på om det er smart at tage til det. Det er første gang og jeg ved faktisk ikke helt hvad jeg søger. Eller jeg har en ide om det, men har ikke en bestemt kjole i mit hovede det skal være. Jeg har bare læst herinde at der var en der var første gang til prøve hos lige præcis Bride Fashion og det var også udsalg - hun nævnte bare at det var en dårlig kombi. Og jeg vil jo gerne at det skal være en god oplevelse

Er der andre butikker inde i Kbh der har udsalg indenfor den nærmeste fremtid?

0

Jeg lurer lige med hér... Er på nogenlunde samme budget og har også første kjoleprøvning tilgode :)

0

Annonce ♥

Jeg lurer lige med hér... Er på nogenlunde samme budget og har også første kjoleprøvning tilgode :)

Ja skal du være velkommen til ☺️

0

Lige et lille pip, jeg synes faktisk at det er en fordel ikke at have brændt sig varm på en bestemt model eller facon, rigtig mange ender alligevel i noget helt andet fordi det sidder bedre....

Prisen er ikke urealistisk, men husk at tage højde for tilretning og evt skørt hvis det er den samlede pris...

De fleste butikker har udsalg heromkring og der er ikke så meget andet at gøre end at komme ud og prøve og så sige til ekspedienten at sådan og sådan er budgettet.

Jeg nåede kun i Nicolai, dog ikke en udsalgskjole, men jeg synes stadig den er fantastisk nu den er fundet frem og skal syes om til dåbskjole

0

Jeg nåede kun et sted, Nicolai Brudekjoler og der fandt jeg min smukke kjole, dog ikke en udsalgskjole, men den er alle pengene værd..

De har faktisk tit et eller andet tilbud og mener helt klart at du kan finde en kjole til den pris. Og om der er tilbud eller ej... tænk nu hvis du ender med at prøve din drømmekjole og den så er på bud... det ville da bare være en Win Win.

Edited by WeddingAddict
0

Tak for jeres svar :) Jeg kommer nok ikke ud til Bridal Fashion da det ikke ligger i nærheden.

Men jeg skal helt klart ind til byen og prøve brudekjoler, og jeg havde tænkt at jeg skulle forbi Nicolai ;)

Det er overhovedet ikke et must at den er på tilbud, budgettet er bare ikke så stort, så det ville da være nærliggende at den var på tilbud. Men nu får vi at se.

0

Annonce ♥

Tak for jeres svar :) Jeg kommer nok ikke ud til Bridal Fashion da det ikke ligger i nærheden.

Men jeg skal helt klart ind til byen og prøve brudekjoler, og jeg havde tænkt at jeg skulle forbi Nicolai ;)

Det er overhovedet ikke et must at den er på tilbud, budgettet er bare ikke så stort, så det ville da være nærliggende at den var på tilbud. Men nu får vi at se.

Hvad med en tur til Fuhrmanns i Køge? Der koster alle kjoler 5200 eller 5500 kr. (kan ikke huske det præcist). Jeg ved ikke hvor du bor, men måske er det værd at køre efter når du ved at ALLE kjoler er indenfor dit budget og du derfor med ro i maven kan forelske dig i enhver kjole?

Jeg bor selv i Solrød Strand og tog turen hele vejen til Aarhus for at finde min drømmekjole og det var hele turen værd! Har ikke fortrudt det ét sekund :)

0

Jeg fik faktisk alt mit brudeudstyr for 5000,- Så med kreativ tilgang (og måske også modig) er det slet, slet ikke umuligt

0

jeg er modig og bestiller min brudekjole over nettet fra udlandet, så jeg regner ikke med at skulle bruge mere end 2000kr... Jeg har gjort det før og fik en dejlig brudekjole syet efter mine drømme og mål for 1100kr, men måtte sælge den af nogle dumme årsager.

0

Hvad med en tur til Fuhrmanns i Køge? Der koster alle kjoler 5200 eller 5500 kr. (kan ikke huske det præcist). Jeg ved ikke hvor du bor, men måske er det værd at køre efter når du ved at ALLE kjoler er indenfor dit budget og du derfor med ro i maven kan forelske dig i enhver kjole?

Jeg bor selv i Solrød Strand og tog turen hele vejen til Aarhus for at finde min drømmekjole og det var hele turen værd! Har ikke fortrudt det ét sekund :)

Tak for ideen, men jeg tror i første omgang at jeg prøver butikker inde i byen. Jeg bor på Amager ☺️ Fedt at du gjorde det! Vi har ingen bil, så jeg synes hurtigt det bliver noget rod. Jeg har også en lille bebs der formentlig skal med da jeg stadig ammer. Måske det kan gå uden. Hvis jeg ikke finder noget inde i byen vil jeg tage et smut til Køge 😉
0

Annonce ♥

Jeg fik faktisk alt mit brudeudstyr for 5000,- Så med kreativ tilgang (og måske også modig) er det slet, slet ikke umuligt

Det er godt gået! 👍🏼
0

jeg er modig og bestiller min brudekjole over nettet fra udlandet, så jeg regner ikke med at skulle bruge mere end 2000kr... Jeg har gjort det før og fik en dejlig brudekjole syet efter mine drømme og mål for 1100kr, men måtte sælge den af nogle dumme årsager.

Jeg har overvejet det, da jeg kender en eller to der har gjort det og fået en rigtig flot billig kjole. Men årh jeg synes det er meget man skal sætte sig ind i, for man kan også være uheldig tænker jeg. Jeg har aldrig handlet fra Kina, netop af den årsag at jeg ikke ved om jeg tør stole på dem jeg køber fra. Men samtidig er det jo bildt fascinerende at man kan købe det så billigt!

Øv at du ikke kunne bruge den første kjole du købte, men så bliver det nok bedre denne gang 😉 Hvilken side køber du fra? Jeg er allermest bange for hvordan kvaliteten er når kjolen så endelig kommer frem.

0

Nicolai plejer at have udsalg om efteråret og foråret nogen gange også så hold øje med det (vi sender normalt nyhedsbrev ud, når Nicolai har deres udsalg).

0

Annonce ♥

Nicolai plejer at have udsalg om efteråret og foråret nogen gange også så hold øje med det (vi sender normalt nyhedsbrev ud, når Nicolai har deres udsalg).

Tak :)
0

Jeg fik min i Lilly for 1800 kr. og slør købte jeg herinde til 300 kr ca. Så det kan sagtens lade sig gøre :-)

Held og lykke med jagten

0

Jeg købte faktisk også min kjole på nettet, en Kina model og den var ganske fin.... Tænker man skal finde en enkelt model for at sikre bedst mulig kvalitet...

Noget helt andet.. Lilly på Strøget har også rigtigt mange fine kjoler og her kan du holde dig indenfor 5000 kr. de er mega søde derinde ( jeg har købt selskabstøj der ), prøv at kigge på deres hjemmeside, der kan du også se hvornår de har udsalg..

Du kunne booke tid hos både Nicholaj og Lilly samme dag, de ligger i gå afstand af hinanden...

0

Jeg tog på udsalg i panayotis i efteråret uden at have prøvet en eneste kjole og endte med at købe den første jeg prøvede på :) jeg læste også at folk frarådede det, men kjolen passede perfekt, og jeg har ikke fortrudt det et år efter. Jeg har gået syet underskørt hos en veninde til 300, kjolen kostede 3800, og jeg tror tilretning bliver en 1000 cirka, så alt i alt lige omkring de 5000 ( som også var mit budget). Tilgengæld bor jeg i Århus og tog til Vejle, og jeg har ikke regnet transporten med i udgifterne (det sniger sig nok op i en 500 med tilretningen)

0

Annonce ♥

Jeg fik det hele til omkring 4000 kr.

0

Jeg kan forstå at det sagtens kan lade sig gøre, og det er jeg jo glad for at høre. Jeg må ud og prøve i lidt forskellige butikker 😉

0