ChristinaBM

C & J - 13.08.2016 .. Milepæl :)

115 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Flot monogram :)

Er selv i processen med at få lavet et monogram til vores bryllup :)

I hvilket ting skal monogrammet indgå ?

Mange tak :)

Regner med at det skal indgå på indbydelse, menukort, vores takkekort - har du andre ideer?? :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Flot monogram :)

Er selv i processen med at få lavet et monogram til vores bryllup :)

I hvilket ting skal monogrammet indgå ?

Mange tak :)

Regner med at det skal indgå på indbydelse, menukort, vores takkekort - har du andre ideer?? :)

Gode idéer :)

Ved ikke om jeg har så mange andre, men vi havde evt. tænkt på at få lavet det til kage-top-figuren, brug til gæstebog (er ikke helt kommet i mål med hvilken slags endnu dog), kirkehæfterne, chokolader, vandflasker og mintpastiller. Men nu må vi ses hvor meget af det vi skal bruge i sidste ende :)

Men så har du i hvertfald også idéerne :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flot monogram :)

Er selv i processen med at få lavet et monogram til vores bryllup :)

I hvilket ting skal monogrammet indgå ?

Mange tak :)

Regner med at det skal indgå på indbydelse, menukort, vores takkekort - har du andre ideer?? :)

Gode idéer :)

Ved ikke om jeg har så mange andre, men vi havde evt. tænkt på at få lavet det til kage-top-figuren, brug til gæstebog (er ikke helt kommet i mål med hvilken slags endnu dog), kirkehæfterne, chokolader, vandflasker og mintpastiller. Men nu må vi ses hvor meget af det vi skal bruge i sidste ende :)

Men så har du i hvertfald også idéerne :)

Det var nogle gode ideer :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det et flot monogram du har lavet. Var det svært at lave og hvilket program har du lavet det i. Jeg regner med at skal lege lidt med det i morgen, men er ikke specielt kreativ eller grafisk, så håber jeg kan finde ud af det

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er det et flot monogram du har lavet. Var det svært at lave og hvilket program har du lavet det i. Jeg regner med at skal lege lidt med det i morgen, men er ikke specielt kreativ eller grafisk, så håber jeg kan finde ud af det

Jeg har brugt word :) nej det var ikke svært - fandt bare en fin skrifttype og satte et hjerte ind :)
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer