MaiaEmilia

Vielsesringen..

14 posts in this topic

Hej allesammen :)

Vi har idag været ude og kigge lidt på vielsesringe. Jeg har vist forelsket mig lidt i en rigtigt smuk ring med diamant i, men når jeg har vist folk billeder af den, virker det til, at den generelle holdning er, at den ligner mere en forlovelsesring :unsure:

Jeg synes, den er meget smuk, og er heller ikke så meget til de traditionelle vielsesringe (den skal dog være guld). Men kan godt se hvad de mener.

Hvad tænker I, og hvordan kommer jeres til at se ud?

0

Annonce ♥

Hvis det er den du vil have så vær ligeglad med hvad andre måtte tænke.

Det er dig der skal have den på og se på den hver eneste dag så jeg synes at det er vigtigt at det er en du godt kan lide.

Til spørgsmålet om hvordan vores kommer til at se ud så bruger vi vores forlovelsesringe som vielses-ringe - men de ligner til gengæld "standart" vielses-ringe i guld og min har en lille sten i :7himmel:

0

Det er da dejligt med lidt opbakning :cheerleader3:

Jeg har ikke sat mig 100 % fast på den, da vi skal ud og kigge på mange flere. Men kan godt mærke, den gjorde et indtryk på mig! :)

Den ser sådan her ud, og skal så bare være i guld:

post-77711-0-82043600-1443263455_thumb.j

Kan rigtigt godt lide, at den er så tynd, da jeg (på trods af at være 178 høj) har ret korte pølsefingre :rolleyes:

Edited by MaiaEmilia
0

Annonce ♥

Du skal helt sikkert vælge en ring, DU kan lide, og som både du og din kommende mand synes er smuk :)

Nu er jeg lidt 'miljøskadet' af at have arbejdet i smykkebranchen, men har du måske overvejet en diamant, der er lidt større? Jeg spørger kun, fordi din hånd ser lidt bred ud, og at en større sten derfor vil passe bedre i proportionerne til dig. Selve ringen kan sagtens være smal, hvis du foretrækker det enkle look.

Blot en iagttagelse herfra :)

0

Du skal helt sikkert vælge en ring, DU kan lide, og som både du og din kommende mand synes er smuk :)

Nu er jeg lidt 'miljøskadet' af at have arbejdet i smykkebranchen, men har du måske overvejet en diamant, der er lidt større? Jeg spørger kun, fordi din hånd ser lidt bred ud, og at en større sten derfor vil passe bedre i proportionerne til dig. Selve ringen kan sagtens være smal, hvis du foretrækker det enkle look.

En større diamant er der nok ikke til i budgettet :wink:

Kan godt se hvad du mener, men synes nu også det så bedre ud i virkeligheden end på billedet :)

0

vi har selv valgt sølv ringe til vielsesring samt den han friede med , vi har også mødt sådan lidt hvorfor ikke guld men der er ingen af os der er fan af guld, så derfor har vi valgt dem i sølv og vi elsker vores ringe

Sagt på en anden måde, vælg dem i kan se jer gå med i mange år og gør som i har lyst til

0

Annonce ♥

En større diamant er der nok ikke til i budgettet :wink:

Kan godt se hvad du mener, men synes nu også det så bedre ud i virkeligheden end på billedet :)

Jeg synes, at ringtypen passer rigtig godt på din hånd - og faktisk er der mange, som vælger en helt enkel ring i din stil som vielsesring. Og er den bare 2 - 2,3 mm kan der stadig graveres i den.

ege art

0

Min holdning er, at du helt selv må bestemme!
Hul i hvad andre tænker om den! Det er jo nu engang dig selv (og gemalen) der skal se på ringene :)

Vi har brugt en del penge på vores forlovelsesringe, så vi overvejer at bruge dem som vielsesringe også. Det er der flere der synes er "forkert" - men det er jo heldigvis også vores eget valg :loveshower:

0

Vi har fået en smykkedesigner til at lave vores.. Det er blevet en fin mellemting mellem hvad vi gerne vil have, men de ligner heller ikke traditionelle vielsesringe.. De bliver smeltet om af mine forældres og hans forældres vielsesringe, og bliver guldringe, men med noget hvisgulds "pynt"..
Jeg har fået en forlovelsesring der har "pynt"/sten og den hænger fast i ALT, med den måde pynten stikker ud, så det er jeg meget opmærksom på med vielsesringene..
Men ellers.. Go for it..

Edited by Daisi
0

Annonce ♥

Du skal vælge det som du allerhelst vil ha. Længere er den ikke :thumbsupsmileyanim: 

Jeg har en diamantring som forlovelsesring, og var faktisk ret i tvivl om jeg skulle beholde den som vielsesring også - det er der mange der gør. Men i stedet har jeg valgt en helt tynd og enkel ring, som kan sidde på samme finger som forlovelsesringen, så der er to ringe. 

0