ongobongo

Hangover kits! Hvad skal der i?

16 posts in this topic

Ja, jeg er ved at lave vores hangover kits, og har indtil videre:

1 dåse cola, 1 chokoladebar (de er "månedens prishug" i Netto, Føtex, Bilka til en femmer stykket :cheerleader3: ), så vil jeg have hovedpinepiller og tyggegummi.

Jeg tænker jeg vil høre min tandlæge, om de har sådan nogle små prøvepakker på tyggegummi, som jeg evt. kan købe eller få af dem - men aner ikke om det er muligt.

Jeg kunne helt vildt godt tænke mig nogle inputs eller ideer til hvad man kan komme i sådanne kits? Vores skal være i de her hvide papirsposer: hvid-baerepose-kraftpapir-flad-hank_OFF_ og så med peach-farvet gavebånd og eventuelt et klistermærke med vores navne, bryllupsdato og et eller andet tekst, som jeg ikke ved hvad skal være.

TAK :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Hvis jeg er hangover, så er chips gode - så måske en lille chipspose?

Der kunne også være et æble deri?

enig med Louise chips er gud når man har hangovers

0

Ja, jeg er ved at lave vores hangover kits, og har indtil videre:

1 dåse cola, 1 chokoladebar (de er "månedens prishug" i Netto, Føtex, Bilka til en femmer stykket :cheerleader3: ), så vil jeg have hovedpinepiller og tyggegummi.

Jeg tænker jeg vil høre min tandlæge, om de har sådan nogle små prøvepakker på tyggegummi, som jeg evt. kan købe eller få af dem - men aner ikke om det er muligt.

Jeg kunne helt vildt godt tænke mig nogle inputs eller ideer til hvad man kan komme i sådanne kits? Vores skal være i de her hvide papirsposer: hvid-baerepose-kraftpapir-flad-hank_OFF_ og så med peach-farvet gavebånd og eventuelt et klistermærke med vores navne, bryllupsdato og et eller andet tekst, som jeg ikke ved hvad skal være.

TAK :cheerleader3:

Ellers kan du selv købe de små tyggegummi pakker på fx http://www.lomax.dk/koekken-og-catering/chokolade-og-snacks/tyggegummi-564/stimorol-dental-dispenser-170-ass-pakker-a-2-stk-3739440/

0

Til de "hard core" Underberg .... men ellers Cola, chips, Panodil,chokolade lyder fint

0

Annonce ♥

Et McDonald meal er nok ikke lige til at putte i sådan et kit :)

Men chips stemmer jeg også på, det skal være salt dagen efter.

0

Så et sted hvor de havde lavet en lille pakke med et par panodil og en flaske vand (med monogram) - den ide havde jeg tænkt på, men tror da lige at jeg skal hente lidt inspiration her på denne tråd. :)

måske også salte mandler

0

Ej men altså, hvor er I gode! Tak for inputs! Chips eller noget med salt er taget til efterretning... Jeg har dog lovet at holde prisen nede på det, da det jo bare er et "for sjov"-projekt, men må se hvad jeg kan få ud af det :lol:

Underberg er også et totalt godt bud, haha :balloon: Det er til de virkeligt hardcore, ja.

Men hvor kan man dog købe de små chipsposer henne? Jeg ved hvordan de ser ud, men synes aldrig jeg støder på dem. Ang. tyggegummierne, så synes jeg det bliver for dyrt med de små minipakker med to styk i, men tænker i stedet at købe økonomipakker og så selv komme dem i nogle små poser i stedet.

Modtager gerne flere bud! :heart:

0

Ej men altså, hvor er I gode! Tak for inputs! Chips eller noget med salt er taget til efterretning... Jeg har dog lovet at holde prisen nede på det, da det jo bare er et "for sjov"-projekt, men må se hvad jeg kan få ud af det :lol:

Underberg er også et totalt godt bud, haha :balloon: Det er til de virkeligt hardcore, ja.

Men hvor kan man dog købe de små chipsposer henne? Jeg ved hvordan de ser ud, men synes aldrig jeg støder på dem. Ang. tyggegummierne, så synes jeg det bliver for dyrt med de små minipakker med to styk i, men tænker i stedet at købe økonomipakker og så selv komme dem i nogle små poser i stedet.

Modtager gerne flere bud! :heart:

mener du kan købe dem i bilka, føtex. hvor det er små poser i en stor til billige penge , nogle gange har netto dem også til omkring 5 -10 kr

0

Annonce ♥

Nu havde vi en del ting i vores poser, men skal det være rene hangovers poser ville jeg sige:

Lille chipspose (Netto og lign har Lays i 6 pack)

Cola

Vand

Panodil (husk at de ikke skal pakkes i poser til børn og unge mennesker)

Mintpastiller eller tyggegummi

Jeg havde også lavet bl.a. fodbadesalt til ømme dansefødder til vores og det var meget populært

0

JA hvor er I gode!! Det får jeg lige kigget på i løbet af ugen

Synes også fodbadesalt er så god en idé.. Hvordan pakkede du det ind, Camilla? Tænker det bliver dyrt hvis alle skal have en hel "tube" hver.

0

Jeg købte nogle små glas på bud i Netto, der ligger billeder i min DIY tråd (sparkle wedding) men ellers ville jeg bruge cellophanposer

0

Annonce ♥

Jeg købte nogle små glas på bud i Netto, der ligger billeder i min DIY tråd (sparkle wedding) men ellers ville jeg bruge cellophanposer

Tak for hurtigt svar! Jeg lurer lige i din tråd så.. Du har vel ikke glassene til salg vel? :floejt:

0

Tak for hurtigt svar! Jeg lurer lige i din tråd så.. Du har vel ikke glassene til salg vel? :floejt:

Nej for dem fik gæsterne med hjem

0

Nej for dem fik gæsterne med hjem

hahaha :oops::oops: Selvfølgelig gjorde de det.. :wink:

0

Indholdet kommer til at se sådan her ud:

Cola (80 kr)

Chokoladebar (125 kr)

Hvid papirspose (125 kr)

Mini chipspose (165 kr)

2-pak Stimorol Spearmint tyggegummi - 35 styk (100 kr)

Hovedpinepiller 64 styk (40 kr)

= 635 kr. / 25 personer = 25,4 kr. pr person indtil videre

Mangler:

Hjemmelavet fodbadesalt (mandelolie, sukker, citron, pebermyntedråber): ?? - mangler at lave

Cellofanposer (??)

Det er til 25 personer. Vil eventuelt også have en vandflaske i, men nu ser jeg lige hvad beløbet bliver.. Havde egentlig sat et mentalt max på 500 kr :floejt:

Edited by ongobongo
0

Annonce ♥