Sign in to follow this  
Followers 0
Pixie_Dust

voksne brudepiger?

9 posts in this topic

hvordan har I det med voksnebrudepiger? jeg har tre meget tætte veninder, som alle har og planlægger at være en stor del af vores bryllup. Og jeg har ikke tænkt at de skal gå op af kirkegulvet eller stå sammen med os oppe ved alteret. Men en del af mig synes det kunne være fedt at have dem i samme farve eller samme kjole, for at vise vores store brogede forsamning af venner og familie hvem de er. Samtidig kan jeg ikke finde ud af om det bare er AL for americansk.

0

Annonce ♥

Jeg har tre voksne brudepiger, som er nogle af mine bedste veninder. De skal gå op ad kirkegangen bag mig, og jeg har købt nogle ens meget søde kjoler til dem på Zalando :)

Jeg tænker ikke det er amerikansk, jeg kunne selvfølgelig bare have valgt én til at rette mit slæb og "pusle" om mig, men kunne simpelthen ikke vælge, så det blev til tre :)

0

Jeg har to voksne brudepiger, min søster og min kusine. de skal også gå op af gulvet, og hjælpe med mit slæb og sådan . :) de har så ikke ens kjoler på.

0

mine døtre ( i alderen 14 og næsten 19 år) skal være brudepiger, de skal gå ind før min far og jeg

0

Annonce ♥

Her er det min lillesøster der er min brudepige. Det er hende der skal følge vores 3 børn op og så kommer jeg bagefter :)

0

Jeg havde min søster på 25 og min svigerinde på 26 som brudepiger og de var i ens kjoler og gik efter mig op af gulvet.

Jeg syntes ikke det var mærkeligt eller for amerikansk, for mig betød det meget at de var en del af det hele - vi havde et par sure miner i familien fordi det ikke var mandens små niecer der skulle være brudepiger, men det var vores dag og vores beslutning.

Du skal gøre det som du selv føler dig bedst tilpas med og ikke tænke over hvad andre siger eller tænker - det er DIT store øjeblik når dørene til kirken går op g du skal til at gå op gulvet og have de personer ved sig, som betyder mest, vil du ikke fortryde.

0

Synes ikke det er for amerikansk det er da en fin gestus at vise de personer, som betyder særligt meget for én.

:)

0

Jeg har valgt mine to søstre og Anders' to søstre som brudepiger, som er i alderen 18-28 til brylluppet :wink: For mig var det bare vigtigt, at de fik en rolle til brylluppet. Anders' lillebror skal også være forlover, så alle vores søskende har en vigtig rolle :rolleyes:

Mine brudepiger skal ikke være i ens kjoler, medmindre de selv ønsker det, da de er meget forskellige, og jeg tvivler på, den samme kjole vil klæde dem alle :happy:

Men jeg tror, de skal gå ind før mig. Dog ved jeg ikke helt, om de skal stå oppe ved os eller om de skal sidde forrest eller noget. Vi skal giftes udenfor på feststedet, så det bliver ikke nær så "formelt", så måske gør det ikke noget at have dem stående.

Min storesøster har snakket om, at hun synes de skal gå ind to-og-to: en af mine søstre og en af Anders' søstre, for at symbolisere foreningen :lol::griner:-

0

Annonce ♥

Min kusine som også er min bedste veninde skal være brudepige og så skal min lillebror og lillesøster på 12 være brudesven og brudepige.

Har endnu ikke besluttet om de skal gå først eller bagefter min far og jeg

0