Sign in to follow this  
Followers 0
MrsMaja

Save the date invitationer - også til receptionsgæster?

6 posts in this topic

Hej alle sammen,

Jeg har brug for lidt input i forhold til invitationer.

Jeg er så småt gået i gang med vores STD invitationer, selvom vi først skal giftes den 5.8.2017.

Jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt man også sender "Save the date" kort til receptionsgæsterne? Hvad har i andre gjort? Altså de skal vel også have information om dagen? Eller sender i dem bare en invitation tættere på dagen (altså når man sender de andre invitationer ud)? Har i overhovedet sendt invitationer til receptionsgæster? Hvis ja, har i så lavet to forskellige slags invitationer - et layout til reception og et til dem der også skal være med ved selve festen?

På forhånd tak for jeres input :)

/ Maja

0

Annonce ♥

vi laver to forskellige indbydelser en til fest og en til receptionen

std - kort der ville jeg nok kun sende dem til dem der skal med til festen

0

Hej alle sammen,

Jeg har brug for lidt input i forhold til invitationer.

Jeg er så småt gået i gang med vores STD invitationer, selvom vi først skal giftes den 5.8.2017.

Jeg er lidt i tvivl om, hvorvidt man også sender "Save the date" kort til receptionsgæsterne? Hvad har i andre gjort? Altså de skal vel også have information om dagen? Eller sender i dem bare en invitation tættere på dagen (altså når man sender de andre invitationer ud)? Har i overhovedet sendt invitationer til receptionsgæster? Hvis ja, har i så lavet to forskellige slags invitationer - et layout til reception og et til dem der også skal være med ved selve festen?

På forhånd tak for jeres input :)

/ Maja

jeg har lavet en indbydelser til fest som bliver sendt med posten.. også til receptionsgæsterne der har vi lavet en begivenhed på facebook :)

0

Et egentlig save the date kort ville jeg også kun sende til dem, der skal med til festen.

Men jeg ville da lufte datoen for receptionsgæsterne så folk har mulighed for at reservere datoen i tide.

0

Annonce ♥

Okay, tak for de gode tips 😊

Så bliver der kun sendt STD kort til festgæsterne. Det er en god ide. Og så give mundtlig besked til receptionsgæsterne, evt et FB event :)

0

Vi sender STD kort til dem vi er hundrede på skal med til festen og vil sætte pris på hvad vi har valgt.

Til alle festgæsterne bliver der sendt en invitation ud, med indstikskort og lækkert design.

Til receptionsgæsterne, som vi gerne ville have haft med til festen, men ikke råd. De får også en pæn invitation, men den kommer ikke til at have samme layout, som dem der skal til festen.

Vores kollegaer får invitationer i Outlook og vores venner lidt længere ude, bliver inviteret via facebook :)

0