Pinkyl

Kobberbryllupsfest-hvad kan man/kan man ikke, ideer, forslag?

35 indlæg i dette emne

Hey med jer
Det er godt nok ved at være meget længe siden jeg har oprettet en tråd herinde. MEN nu står min mand & jeg overfor at skal fejre kobberbryllup, dog først til oktober, men det skader jo ikke at være forberedt, vel :wink: .
Har kigget en del på nettet allerede mht traditioner omkring kobberbryllup. Men jeg kunne godt tænke mig at høre hvad I tænker man kan "tillade" sig at gøre til sådan en fest, for det ER jo ikke et bryllup i den forstand. Vi syntes dog der er nogen ting der kunne være sjove at gennemføre til vores kobber, såsom brude valsen. Men jeg har også tænkt det kunne være sjovt, at have strømpebånd på (HVIS det kan skaffes i kobberfarvet) MEn kan man det?Ja, ideerne og tankerne er mange. Så jeg HÅBER I skønne kommende brude/gomme, allerede gifte kvinder/mænd, kobberbrudepar osv osv vil komme med jeres tanker omkring HVAD man kan/ikke kan, ideer og forslag.

På forhånd mange tak :thanks:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså de kobberbryllup jeg har været til har der været danser brudevals. Derudover kan man jo gøre som man vil. Hvis du tager strømpebånd på, så siger du bare til et par stykker at de skal spørge efter at se strømpebånd osv :)

Mange tak for svar.Lyder godt at brude valsen lader til at være noget de fleste kobberbrudepar gør.

Go ide mht strømpebåndet :biggrin:

0

Del dette indlæg

Kan jeg kun bekræfte. Spiller mange kobberbryllupsfester og der bliver som regel altid danset brudevals. Prøver altid inden når jeg taler med dem at fornemme om de ønsker at der skal danses brudevals fordi jeg ved at den vil komme fra gæsterne og langt de fleste er indstillet på det fordi de syntes det er sjovt og ikke mindst noget der giver minder .:) Kysserunder oplever man ikke så tit men det sker da og det samme med strømpebånd. Man kan gøre lige hvad man vil og hvad I/gæsterne vil. For jeres vedkommende vil jeg sige at I bare skal give den gas. .:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan jeg kun bekræfte. Spiller mange kobberbryllupsfester og der bliver som regel altid danset brudevals. Prøver altid inden når jeg taler med dem at fornemme om de ønsker at der skal danses brudevals fordi jeg ved at den vil komme fra gæsterne og langt de fleste er indstillet på det fordi de syntes det er sjovt og ikke mindst noget der giver minder . :) Kysserunder oplever man ikke så tit men det sker da og det samme med strømpebånd. Man kan gøre lige hvad man vil og hvad I/gæsterne vil. For jeres vedkommende vil jeg sige at I bare skal give den gas. . :)

Tak for input Bent :wink: .Vi vil helt sikkert gerne danse brude vals, det har vi snakket om.Dvs danse og danse, Jon ejer ik ret meget rytme og jah, det gør jeg vel egentlig heller ikke. MEN vi gør det alligevel :cheerleader3: .

0

Del dette indlæg

der er jo nogen der bliver velsignet til deres kobberbryllup :cheerleader3: gu ved om din svigermor har sine aflagte bukser endnu :blink::floejt::tunge:

tænker du kan evt tage fat i Miss Lena hun laver strømpebånd, prøv og hør ad om hun kunne lave et i kobber evt med lidt bling :loveshower:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

der er jo nogen der bliver velsignet til deres kobberbryllup :cheerleader3: gu ved om din svigermor har sine aflagte bukser endnu :blink::floejt::tunge:

tænker du kan evt tage fat i Miss Lena hun laver strømpebånd, prøv og hør ad om hun kunne lave et i kobber evt med lidt bling :loveshower:

Er der det :) ?? fedt, men vi HAr spurgt om det kunne lade sig gøre, den gik desværre ikke.... :td: .

Super, det vil jeg gøre smukkesen :loveboard: . Sikke vi skal brylluppe den i år :biggrin::kiss::floejt:

0

Del dette indlæg

Er der det :) ?? fedt, men vi HAr spurgt om det kunne lade sig gøre, den gik desværre ikke.... :td: .

Super, det vil jeg gøre smukkesen :loveboard: . Sikke vi skal brylluppe den i år :biggrin::kiss::floejt:

DEM har svigermor desværre ik mere hahahahaha. MEn kan være hun har et par andre han kan låne :griner:-

0

Del dette indlæg

der er jo nogen der bliver velsignet til deres kobberbryllup :cheerleader3: gu ved om din svigermor har sine aflagte bukser endnu

tænker du kan evt tage fat i Miss Lena hun laver strømpebånd, prøv og hør ad om hun kunne lave et i kobber evt med lidt bling

Er der det :) ?? fedt, men vi HAr spurgt om det kunne lade sig gøre, den gik desværre ikke....

Super, det vil jeg gøre smukkesen :loveboard: . Sikke vi skal brylluppe den i år

øvøv det kunne ellers ha været fedt, ku ellers se Jon rende rundt i gågaden med en is i hånden igen griner jaaaaaaaa vi skal så meget brylluppe, hygge, grine, græde og hele møllen like last time :wink:

Super, det vil jeg gøre smukkesen :loveboard: . Sikke vi skal brylluppe den i år

DEM har svigermor desværre ik mere hahahahaha. MEn kan være hun har et par andre han kan låne

ER sikker på svigermor nok har et par mere

0

Del dette indlæg

der er jo nogen der bliver velsignet til deres kobberbryllup :cheerleader3: gu ved om din svigermor har sine aflagte bukser endnu

tænker du kan evt tage fat i Miss Lena hun laver strømpebånd, prøv og hør ad om hun kunne lave et i kobber evt med lidt bling

Er der det :) ?? fedt, men vi HAr spurgt om det kunne lade sig gøre, den gik desværre ikke....

øvøv det kunne ellers ha været fedt, ku ellers se Jon rende rundt i gågaden med en is i hånden igen griner jaaaaaaaa vi skal så meget brylluppe, hygge, grine, græde og hele møllen like last time :wink:

DEM har svigermor desværre ik mere hahahahaha. MEn kan være hun har et par andre han kan låne

ER sikker på svigermor nok har et par mere

Ja det kunne nemlig ha været Så fedt hvis det havde kunne lade sig gøre. Jep, Jon og den ÅNDSVAGE softice, det er KUN ham der gør sådan noget hahahahahaha OMG!!!

Jeg kan jo høre svigermor om hun skulle have et par liggende han kan låne hehe.

Ja DET skal vi nemlig....GLÆDER mig!!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det kunne nemlig ha været Så fedt hvis det havde kunne lade sig gøre. Jep, Jon og den ÅNDSVAGE softice, det er KUN ham der gør sådan noget hahahahahaha OMG!!!

Det husker jeg tydeligt. .:) Og ja det ser ud om til at vi kommer se en del til hinanden her i år .:)

0

Del dette indlæg

Det husker jeg tydeligt. . :) Og ja det ser ud om til at vi kommer se en del til hinanden her i år . :)

-HAHA- husker tydeligt hvor overrasket du var Bent over hvor rolig Jon var og den is der

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det husker jeg tydeligt. . :) Og ja det ser ud om til at vi kommer se en del til hinanden her i år . :)

Jeg glemmer heller aldrig da Jon ringede for livligt at berette om den (S****) softice :griner:- .

Det må man sige vi gør, det skal nok blive :super:

0

Del dette indlæg

-HAHA- husker tydeligt hvor overrasket du var Bent over hvor rolig Jon var og den is der

Det tror jeg der var mange der blev...hahaha Jon i en nøddeskal :wink::floejt:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kunne være man skulle finde på noget . :)

:wink: det ville være underholdende

Kunne være man skulle ha lejet en softicemaskine hahahahahaha....ej, vil se frem til hvad end du måske finder på Bent. jah og for den sags skyld også dig smukkesen :wink:

0

Del dette indlæg

Jeg spillet til kobberbryllup hvor de havde deres tøj på fra engang da de blev gift.

Også vil sige det er jeres kobberbryllup! Gøre hvad i har lyst til eller enders I med at fortryde det.

Og ad hensyn brudevalsen eller den alternative brudevalse. Så oplever jeg mere og mere at folk ønsker at deres kobberbryllup skal være en festlige aften.

Og derfor vælger mange den alternative brudevalse, da den er god til at sætte gang i festen.

'

Når jeg holder et musik-møde eller planlægnings-møde så oplever jeg at den ene part vil havde at det skal være anderledes end deres brylluppet.

Og i løbet af et par dage plejer der at ligge en email med et ønske om en alternative brudevalse.

Med en sang som har betydning for dem begge.

Eller flere sange som er mixet sammen.

Hvis du ønsker at få remixet en alternative brudevals, så sig enlige til. Så laver jeg en til jer i løbet af uge 3.

Så kan I se om det er noget for jer.

Jeg er lige igang med at bygge et nyt studio som først er færdig inden uge 3.

http://www.bryllups-djs.com/#!services/c1xfb

mvh. Martin

Mange tak for ideer mv :) .Vi har også snakket om at vi i hvert fald SKAL danse brude vals...så må vi se hvad det ender ud i :) ...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer