LineMarie90

Billig brudekjole

21 indlæg i dette emne

Hej! Jeg har været ved at kigge på brudekjoler. Vores budget = så billigt som muligt. Egentlig ville det jo være fedt at komme til Lucca eller Lilly eller sådan noget og prøve en hel masse kjoler :-) Men pengene er der bare ikke. I stedet har jeg kigget på fx denne. http://www.lightinthebox.com/da/CROCETTA---brudekjoler-i-tyl_p189048.html?prm=1.2.1.0

Er der nogen der har prøvet at købe en af de der totalt billige kjoler til omkring 1000 kr. ?

De bedste hilsner

Line

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke noget om de der billige sider - men jeg ville ikke selv turde at købe derfra. Jeg ville bare sige, at jeg ved, at Asos lancerer en brudekjole-kollektion i april i år, hvor kjolerne kommer til at koste mellem 1000 og 2000 kr :) Der er allerede kommet billeder ud af kollektionen, og de ser virkelig fine ud.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Asos har nogle meget pæne kjoler lige nu, de har en wedding katagori derinde.
Min veninde bestilte sin kjole fra en Kina-side, og den blev syet efter hendes mål - hun var fantastisk smuk i den, og hun var meget tilfreds med den, Mener hun gav omkring 1500 kr for den - så kan den blive "taget" i tolden, og der kommer derfor told udgifterne på den - men, man kan mod et mindre tillæg betale for en forsikring hos den her side, hvor de så betaler ens told udgifter tilbage. Har selv lige bestilt slør fra denne side, og fik 402 kr, tilbage med det samme, skulle blot indsende billede af min betaling for tolden.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg købte galla kjole fra lightinthebox i sin tid, knap 1100kr og den var fantastisk! Lækker kvalitet og design. Men man skal dog være obs, da der både er gode og dårlige varer. :-)

post-78894-0-26039000-1453671187_thumb.j

Redigeret af Amaliedb
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror du skal holde dig fra alt for avancerede kjoler, vi har set nogle mega grimme eksempler herinde på dårlige Kina kopier. Men der er også fine kjoler, så du kan være heldig. Men som Miss-Lena skriver et andet sted, vælg ikke den billigste butik, det er begrænset hvad du kan få for 500 kr selv i Kina ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad størrelse er du , jeg har en ny kjole hængende fra Kina til 1500 inkl slør , str 40-44

Den er champagne farvet , sløret er 3 meter og helt enkelt uden kanter , den vil sidde bedre når den bliver spændt helt til..

Redigeret af denmodne
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke, om jeg er for sent ude med mit råd, men prøv at kigge på Den Blå Avis eller Gul & Gratis. Der er masser af brudekjoler, og de fleste har jo sjovt nok kun været brugt én gang. :-) Jeg har selv købt min på dba.dk: 800 kr., og så kommer der en rensning oveni. I løbet af "jagten" fandt jeg kun 1, som var smukkere end min - og den kostede på den forkerte side af 10.000,-.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

http://**Udelukket pga. ulovlige forretningsmetoder - firmaet må ikke omtales på bryllupsklar.dk**/da/Brudekjoler-c2/Pris0-100_p1530i1533/ -har et stort udvalg og i en prisklasse for alle

- Jeg har ofte købt billige kjoler på nettet og nogen gange er man uheldig mens andre gange, kan man dårligt se at den kun har kostet eks 450 kr

jeg tror det er hip som hap, fordi det er billigt er det ikke altid noget lort, ligesom hvis det er rigtig dyrt er det heller ikke ensbetydende med at det er kvalitet (taler af bitter erfaring).

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke hvad dit budget er, men hvis du tager i Lilly Outlet så koster alle deres kjoler max 2500,00 kr. Jeg var hos den i Aabenraa. Fandt dog ikke min kjole der, (men de havde en der kom med i min top 3). 

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer