Sara88

Feststeder og pynt

22 indlæg i dette emne

Jeg som holder festen ude, har I selv pynt med til lokaler og borde ??

Synes bare jeg har læst så mange gode planlægningstråde nu, hvor mange bestiller hjem til pynt osv. Men det er jo med i de fleste steder.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg som holder festen ude, har I selv pynt med til lokaler og borde ??

Synes bare jeg har læst så mange gode planlægningstråde nu, hvor mange bestiller hjem til pynt osv. Men det er jo med i de fleste steder.

Jepsen står for det hele selv

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg som holder festen ude, har I selv pynt med til lokaler og borde ??

Synes bare jeg har læst så mange gode planlægningstråde nu, hvor mange bestiller hjem til pynt osv. Men det er jo med i de fleste steder.

Jepsen står for det hele selv

Er det Da ikke med i prisen, eller er det bare fordi du vil selv ? ;)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg som holder festen ude, har I selv pynt med til lokaler og borde ??

Synes bare jeg har læst så mange gode planlægningstråde nu, hvor mange bestiller hjem til pynt osv. Men det er jo med i de fleste steder.

Jepsen står for det hele selv

Er det Da ikke med i prisen, eller er det bare fordi du vil selv ? ;)

nej det er ikke med i prisen da vi har valgt gør det selv løsningen

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores var inkl service og blomster, men jeg leverede selv forskelligt dekorationshalløj som personalet satte på efter aftale

Var det noget, I aftalte lang tid i forvejen? Jeg kan ikke helt lure, hvor tidligt det giver mening at bringe sådan nogle 'småting' op :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores var inkl service og blomster, men jeg leverede selv forskelligt dekorationshalløj som personalet satte på efter aftale

Var det noget, I aftalte lang tid i forvejen? Jeg kan ikke helt lure, hvor tidligt det giver mening at bringe sådan nogle 'småting' op :)

Vi aftalte det til det planlægningsmøde vi havde 1 måned før brylluppet, vi tog tingene med derop dagen før (jeg sov på hotellet med min mor) og før middagen var jeg lige indeom og se at alt stod som vi havde snakket om.... Personalet var simpelthen fantastiske..... Vi gør det samme om 3 uger til barnedåben samme sted

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores var inkl service og blomster, men jeg leverede selv forskelligt dekorationshalløj som personalet satte på efter aftale

Var det noget, I aftalte lang tid i forvejen? Jeg kan ikke helt lure, hvor tidligt det giver mening at bringe sådan nogle 'småting' op :)

Vi aftalte det til det planlægningsmøde vi havde 1 måned før brylluppet, vi tog tingene med derop dagen før (jeg sov på hotellet med min mor) og før middagen var jeg lige indeom og se at alt stod som vi havde snakket om.... Personalet var simpelthen fantastiske..... Vi gør det samme om 3 uger til barnedåben samme sted

Tak for hurtigt svar! Det lyder som en god måde at gøre det på :)

Vi har jo netop købt en komplet pakke-løsning fordi det ikke er muligt for os at lave alting selv, men på den anden side er det også vigtigt for mig, at festen får det personlige præg, der viser, at det er VORES bryllup :loveflag:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Man vil altid i højere grad kunne sætte sit personlige præg på festen oppyntningsmæssigt når man lejer lokaler og selv står for alt, fremfor en feststedsløsning, men det er meget forskelligt hvor liberale de forskellige feststeder er og hvor meget de tillader på det punkt. Jeg har oplevet mange steder - ikke mindst Skjalm Hvide og Boncat - hvor de er friske på det. På Boncat oplevede jeg faktisk at personalet kæmpede med at få sat brudens hjemmefabrikerede guirlander op på væggene mens jeg gik og stillede op. Men der er også de steder som værner meget om "stedets specielle stil" og tænker mere konservativt. Hvis man er ude i nogle loftslagner m.v. tror de fleste steder står af. .:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi er ikke til pakkeløsninger så vi har lejet magasin bygningen på rosenfeldt gods hvor vi står for alt selv. Både mad, drikkelse, blomster, dekoration osv osv. Og jeg ELSKER det :a1221: det er så hyggeligt og så er jeg vild med den personlighed og røde tråd der er synlig hele dagen. Vi er hvertfald glade for at kunne gøre alt selv lige som vi ønsker :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blomsterne er inkluderet, hvor vi holder festen.. efter ønsker :)

Men overvejer noget gulvpynt - er dog i tvivl hvilket?

Gulvpynt? Mener du ikke bordpynt?

Vores var også inkl blomster, derudover havde vi glimmer bordnumre samt nogle andre glimmerskilte og bordhæfter og favourbokse

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi står for alt selv - det eneste, vi bruger fra dem, vi har lejet lokalerne ved, er deres stole og borde :) Vi gik bevidst efter at kunne bestemme meget, og jeg synes, det er rigtig hyggeligt at gå og planlægge. Også selvom det til tider kan virke lidt uoverskueligt, når man også skal tænke på personale og så videre.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi står for alt selv - det eneste, vi bruger fra dem, vi har lejet lokalerne ved, er deres stole og borde :) Vi gik bevidst efter at kunne bestemme meget, og jeg synes, det er rigtig hyggeligt at gå og planlægge. Også selvom det til tider kan virke lidt uoverskueligt, når man også skal tænke på personale og så videre.

har det på samme måde

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blomsterne er inkluderet, hvor vi holder festen.. efter ønsker :)

Men overvejer noget gulvpynt - er dog i tvivl hvilket?

Gulvpynt? Mener du ikke bordpynt?

Vores var også inkl blomster, derudover havde vi glimmer bordnumre samt nogle andre glimmerskilte og bordhæfter og favourbokse

Nej, mener faktisk gulvpynt.. dekorationer osv til bordene skal der nok blive styr på, men synes, at der mangler lidt forskelligt rundt i lokalet på gulvene.. måske nogle høje vaser med et eller andet i?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Blomsterne er inkluderet, hvor vi holder festen.. efter ønsker :)

Men overvejer noget gulvpynt - er dog i tvivl hvilket?

Gulvpynt? Mener du ikke bordpynt?

Vores var også inkl blomster, derudover havde vi glimmer bordnumre samt nogle andre glimmerskilte og bordhæfter og favourbokse

Nej, mener faktisk gulvpynt.. dekorationer osv til bordene skal der nok blive styr på, men synes, at der mangler lidt forskelligt rundt i lokalet på gulvene.. måske nogle høje vaser med et eller andet i?

Vær opmærksom på at de ihvertfald ikke står så folk får væltet dem, har været til en konfirmation hvor en af gæsterne desværre fik væltet en gulvstage over konfirmanten så hendes kjole var badet i stearin og fik et par brandhuller:-( og din kjole er formentlig meget meget større end den gængse konfirmandkjole

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Blomsterne er inkluderet, hvor vi holder festen.. efter ønsker :)

Men overvejer noget gulvpynt - er dog i tvivl hvilket?

Gulvpynt? Mener du ikke bordpynt?

Vores var også inkl blomster, derudover havde vi glimmer bordnumre samt nogle andre glimmerskilte og bordhæfter og favourbokse

Nej, mener faktisk gulvpynt.. dekorationer osv til bordene skal der nok blive styr på, men synes, at der mangler lidt forskelligt rundt i lokalet på gulvene.. måske nogle høje vaser med et eller andet i?

Vær opmærksom på at de ihvertfald ikke står så folk får væltet dem, har været til en konfirmation hvor en af gæsterne desværre fik væltet en gulvstage over konfirmanten så hendes kjole var badet i stearin og fik et par brandhuller:-( og din kjole er formentlig meget meget større end den gængse konfirmandkjole

Ja, du har ret... synes bare at der ligesom mangler noget på gulvene... :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi er ikke til pakkeløsninger så vi har lejet magasin bygningen på rosenfeldt gods hvor vi står for alt selv. Både mad, drikkelse, blomster, dekoration osv osv. Og jeg ELSKER det :a1221: det er så hyggeligt og så er jeg vild med den personlighed og røde tråd der er synlig hele dagen. Vi er hvertfald glade for at kunne gøre alt selv lige som vi ønsker :)

Det er også et suverænt sted .:) Har spillet der flere gange. Sidste gang - som var sidste år - spillede jeg også til udendørs vielse på godset

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er ikke til pakkeløsninger så vi har lejet magasin bygningen på rosenfeldt gods hvor vi står for alt selv. Både mad, drikkelse, blomster, dekoration osv osv. Og jeg ELSKER det :a1221: det er så hyggeligt og så er jeg vild med den personlighed og røde tråd der er synlig hele dagen. Vi er hvertfald glade for at kunne gøre alt selv lige som vi ønsker :)

Det er også et suverænt sted .:) Har spillet der flere gange. Sidste gang - som var sidste år - spillede jeg også til udendørs vielse på godset
Skønt at høre! Jeg har også kun hørt meget positivt om stedet, så det kan kun blive godt :)
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er helt fantastiske omgivelser og natur og rigtig gode lokaliteter. Thats it .:) Det er jo de vigtigste (og måske eneste ting) når man selv står for alt og kan forme alt (udover omgivelserne og de fysiske rum/bygninger).

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer