Michaell

Bryllup på Lolland

4 posts in this topic

Hej med Jer alle skønne mennesker,

Nu er det vores første opslag herinde, vi har længe fulgt med herinde :)

Nu er det min mand og min tur til at planlægge vores store dag, som vi inderligt ser frem til :) vi er bosiddende i København. henholdsvis 28 og 31 år. Vores budget er mellem ca. 80.000,- og 100.000,-

Min mand har et stort tilhørsforhold til Lolland og vi har derfor besluttet at brylluppet skal holdes på Lolland.

Vi er meget åbne og for mulighederne, men vi ønsker at der skal være overnatningsmuligheder samme sted som festen afholdes eller forholdsvis nær feststedet. Nogle gode forslag til steder? Endvidere, leder vi efter en lokal fotograf, da vi mener at han/hun må have kendskab til de gode spots. Er dette også Jeres oplevelse eller et det fint med en "landsdækkende"?

Håber vi hører fra nogle af Jer herinde...

På forhånd tak.

M & M :)

0

Annonce ♥

Hvad med Bandholm hotel

0

Der er rigtig mange muligheder og den største udfordring (for mig) er måske lige at kende forskel på Lolland og Falster (hvad man går meget op i på de kanter). Nogle muligheder kunne være: Store Riddersborg, Fuglsang (det er så Falster), Christiansminde, Christianssædecenteret.

Hvad fotograf angår vil jeg sammenligne det lidt med vores egen verden. Jeg kender flere gode DJ's på Lolland og Falster men vi spiller alligevel mange fester dernede: En god fotograf kan godt "læse omgivelserne" og har formentlig også fotograferet dernede før .:)

0

Tror ikke det er så afgørende at have en lokal fotograf, vores fotograf havde aldrig været i den lille landsby vi holdt bryllup i, men det tog hende 5 min at finde 2 helt perfekte locations....

0

Annonce ♥