jannijp

party favors

3 posts in this topic

Hej:-)

Jeg kunne godt tænke mig at lave nogle små æsker til at stille ved hvert kuvert/hver gæst - Nogle gode forslag til hvad man kunne komme i dem?? Gerne noget humoristisk som giver et godt grin eller noget som gæsterne kan tale lidt om hvis det kniber med at få samtalen i gang med "sidemanden"?? :wink:

0

Annonce ♥

Jeg var til et bryllup, hvor brudeparret havde lavet en lille seddel til hvert bord (vi sad ca 8 ved hvert bord), hvor der stod en sjov historie om hver gæst. Så havde vi ligesom et godt udgangspunkt for at snakke sammen :) Det var ikke så meget en party favor, men mere en samtale-starter. Ellers har jeg set en del fine ideer herinde.

- Nogle pakker nogle mintpastiller sammen med et lille klistermærke, hvor der står "Mint to be"

- Nogle laver små personlige chokolader med monogram på

- I kunne putte blomsterfrø i og skrive noget a la "Let love grow"

- I kunne også lave noget mere hjemmelavet såsom kryddersalt eller sæbe

- Hvis det bliver varmt, kunne der være små vifter

- Hvis det bliver koldt, kan I lave sådan et lille mini-kit til varm kakao i en lille beholder. Der kunne være tre lag af eksempelvis først kakaopulver, så nogle hakkede choko-stykker og til sidst nogle skumfiduser.

Det var lige de ting, jeg havde i hovedet i hvert fald :biggrin:

0

Til et bryllup i sommers fik vi cakepops der også fungerede som bordkort.

Jeg var også til et bryllup hvor brudeparret skrev en sjov lille ting om hver gæst ved bordet, så der var noget at læse, grine af og snakke med de andre om, om mand kendte dem eller ej.

0