frk-turkis

Gæstebog ideer..

14 posts in this topic

Jeg søger nogle gode ideer til hvordan man kan lave en slags alternativ til gæstebogen. Jeg har set et eksempel herinde (som jeg desværre ikke kan finde nu), hvor det var et papir som gæsterne kunne udfylde, hvor nogle af overskrifterne blandt andet gik ud på at "tegne" brudeparret, gætte på hvor mange børn de vil få, osv.. Søger altså ideer til en side med nogle lidt sjove overskrifter, hvor gæsterne så kan udfylde det. :) Håber I forstår hvad jeg mener :)

Edited by frk-turkis
0

Annonce ♥

vi har en gæstebog hvor det er lidt alternativ, hvor gæsterne skal være lidt kreative med fx tegne brudeparret og andet. der udover har vi fået lavet en personlig plakat, hvor gæsterne kan skrive en hilsen, og vi kan få op og hænge efter brylluppet 

0

43 minutes ago, Marie E said:

vi har en gæstebog hvor det er lidt alternativ, hvor gæsterne skal være lidt kreative med fx tegne brudeparret og andet. der udover har vi fået lavet en personlig plakat, hvor gæsterne kan skrive en hilsen, og vi kan få op og hænge efter brylluppet 

Lyder til at være lige det jeg søger.. :) Ville du have noget imod at vise hvordan jeres ser ud? :)

0

Annonce ♥

ååårh skal lige se om jeg kan finde den, da den er pakket ned i en flyttekasse og dem er der efterhånden nogle stykker af :oops:men prøver lige og se om jeg ikke kan få tid tirsdag efter eksamen eller senest onsdag 

0

4 hours ago, frk-turkis said:

Okay, mange tak :) Håber det lykkes at finde den ;)

ååårh finder den lige i morgen , har haft eksamener både i går og i dag så kom lige fra det .... men skal alligevel i kasserne i morgen :)

0

Annonce ♥

Det du beskriver lyder som det jeg lavede til vores bryllup.

Jeg fandt forskellige rammer ved at google. og så lavede jeg en masse kopier som gæsterne udfyldte.

Nu har jeg dem siddende i en fin bog <3

IMG_0289.JPG

0

On 12/4/2016 at 9:13 PM, Chrisi01 said:

Det du beskriver lyder som det jeg lavede til vores bryllup.

Jeg fandt forskellige rammer ved at google. og så lavede jeg en masse kopier som gæsterne udfyldte.

Nu har jeg dem siddende i en fin bog <3

Tusind tak, det var lige sådan noget jeg søgte :)

Havde du dem så liggende på bordene, eller hvor lå de til brylluppet?

0

1 hour ago, frk-turkis said:

Tusind tak, det var lige sådan noget jeg søgte :)

Havde du dem så liggende på bordene, eller hvor lå de til brylluppet?

Da vi var ude at få taget billeder først var det et oplagt tidspunkt for gæsterne at udfylde dem dér. Jeg havde informeret min søster om planen så hun sørgede for at alle fik udfyldt en :)

0

Annonce ♥

Vi har en helt almindelig gæstebog - dog har jeg lavet nogle ark som kan isættes, hvis nu der skulle være nogle gæster der har brug for lidt hjælp til at skrive en hilsen. 
Den ser sådan ud: 

Gæstebog.jpg 

0

Vi kommer til at have sol-/strand-/rejsetema, så vores gæster bliver opfordret til at skrive postkort til os. Jeg har printet seks forskellige motiver (vores egne 'postkortbilleder' fra seks forskellige steder i verden) og fået dem printet som rigtige postkort, som skal samles i en kuffert :)

0