blirjegnogensindegift

Noget under kjolen?

7 posts in this topic

Åh, jeg har et lille dilemma. 

Jeg har egentlig et par lukkede sko, og ville derfor ta et par nylonstrømper på under kjolen, for ikke at få svedige lår på dagen.... Kjolen er med stort underskørt, så der kan blive lidt varmt indenunder på en Julidag ;-)

Hvad har I gjort?

Jeg er blevet lidt vild med åbne sandaler, men så skal man jo ikke ha nyloner på ... :-) 

0

Annonce ♥

Jeg ville helt klart droppe nylon strømperne. Om du så vil have åbne eller lukkede sko kan du jo frit vælge. Du kunne jo evt. tage et par korte tynde tight på så dine lår ikke klister sammen, ikke så sexet måske men praktisk og du kan jo nå smide dem igen inden bryllupsnatten ;)

0

Ah ja, det var en fin idé. Evt. Kunne jeg købe et par tynde "shorts" af en slags hvis det er. Tror de har nogle hos Change. Det må blive sådan :-)

0

Jeg droppede hurtigt nylonstrømper, da jeg tænkte, at jeg nok skulle kunne holde varmen under kjolen - og ganske rigtigt.

Jeg havde så egentlig købt et par små tynde shorts til at holde lårene adskilt, men de blev ved med at kravle op, så de røg ret hurtigt af, og lårene generede mig overhovedet ikke :)

0

Annonce ♥

Jeg har tænkt mig at købe en shapewear til at have indenunder. Man kan få i shorts, som også går højt op på maven gør kroppen dejlig glat, hvis man skulle have lidt deller der skal skjules. :-)

0

On 2/5/2016 at 11:44 PM, camillahilde said:

Jeg har tænkt mig at købe en shapewear til at have indenunder. Man kan få i shorts, som også går højt op på maven gør kroppen dejlig glat, hvis man skulle have lidt deller der skal skjules. :-)

Same here - jeg har købt en shapeware der går ned forbi låret og op til maven. Det gjorde sammen med en fin ny bryllups BH underværker for hvordan kjolen sidder - og så behøver jeg ikke være nervøs for røde lår. For jeg er en plus str. så de bliver røde i løbet af 5 min.

0