Janni1981

Lokale/feststed med overnatningsmulighed Midtjylland

7 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jeg kan anbefale Hotel Munkebjerg. Det er simpelthen SÅ fantastisk med den mest charmerende udsigt og beliggenhed i skoven.

Der er mulighed for overnatning og der er brunch dagen efter. Men jeg ved ikke om det er den type og prisklasse i leder efter :)

0

Del dette indlæg

Sinding Feriecenter :)
Der skal vi holde - og det er et hyggeligt sted, med plads til ca. 100 gæster.  40 kan overnatte i senge + 20 på madrasser i en sovesal.
Det er et sted, hvor man selv sørger for det hele (eller altså koordinere, så man ikke selv skal røre en finger på dagen)
Og så er det forøvrigt billigt.

0

Del dette indlæg

Det bliver I rigtig glade for. Altså Sinding Feriecenter. Suveræn fed festsal (den ene) med rigtig god akustik og et ældre "værtspar" som er helt nede på jorden. Et godt råd med hensyn til mad udefra. Hold jer væk fra en vis herre i Holstebro :) Middagen blev forsinket i mere end en time, han kom ikke med det personale han havde lovet med det resultat at nogle af brudeparrets hjælpere måtte sætte noget i værk, og så troede han at han skulle styre og underholde hele forsamlingen i en sådan grad at jeg faktisk i starten blev narret til at tro at det var aftalt. 

Men vil klart anbefale stedet.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nørre Vosborg er et fantastisk sted at holde bryllup. Var på en fotoopgave der sidste år. Det er rigtig gode faciliteter (den sydlige lade) med rigtig stort festlokale og mindre lokale. Derudover gode toiletforhold.

Værelserne til overnatning er rigtig rigtig fine. Det virker til at være noget nyere byggeri.

Brudeparret kan vidst nok få deres helt eget hus.

Jeg kan klart anbefale Nørre Vosborg.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer